Priceline
Vio.com
eDreamsUSD 117
StayForLong
Anmeldt 1 uke siden

Romtips: Sit by the pool at dinner, there’s a nice breeze there.
Dato for oppholdet: desember 2022
Anmeldt 18. november 2022

Romtips: Bring shower shoes
Dato for oppholdet: november 2022
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldt 11. november 2022 via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2022
Anmeldt 1. november 2022

Romtips: For morning trips try and leave as early as possible for the best Safari experience. As with anywhere like this, bring mosquito repellent :)
Dato for oppholdet: oktober 2022
Anmeldt 24. april 2022