11 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 120
TripadvisorUSD 119
ZenHotels.comUSD 154
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Et veldig fint hotell som ligger på grensen mellom Legian og Kuta.

Hotellet har virkelig god service, store rom og er rent. Det som trekker litt ned er antall solsenger ved bassenget og det er ikke så mye sol. På den andre siden, det er2 minutt å gå til stranden som trekker opp.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, vegardu
TheStonesHotelLegian, Public Relations Manager på The Stones Hotel - Legian Bali Autograph Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. april 2019

Dear Vegard U,

Thank you for taking the time to write a review of your stay with us.

We strive daily to give the best service and it is a pleasure knowing you thought the service was good. We have taken note on the number of sun loungers and provide more floaties for our guests to enjoy.

We hope to welcome you back and provide a 5-star service soon.

Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet har generelt god standard og service.

- Som en stor positiv overraskelse ble vi oppgradert til en suite med separat stue og to terrasser.
- SPA har fine lokaler og god behandling.
- Betjeningen var veldig høflige og vennlige.
- Det var god variasjon og utvalg i frokosten.
- Bassengområde er veldig fint.

Når hotellet tilhører et hotellkjede som ønsker å være blant de beste så er det noen ting som bør forbedres:

- Suiten hadde en merkelig lukt. Nesten som mugg. Vi spurte om det var mulig å få luft frisker, men vi fikk aldri noen tilbakemelding på dette.
- Dette er det første hotellet hvor vi ikke kan få et kart over område. Det var derfor vanskelig å vite hva en kan oppleve i dette område.
- Det er litt få solstoler rundt bassenget som faktisk får sol. Vil en ha sol må en enten stå opp tidlig, eller gå til stranden som ikke er egnet for svømming/bading siden sjøen er okkupert av surfere.
- For oss virket det som om maten på hotellet blir styrt av muslimske gjester. Vi savnet bl.a bacon av svin til frokost.

Konklusjon: hotellet er ikke perfekt, men godt nok for de aller fleste.

Dato for oppholdet: juli 2017
3  Takk, OKKorshamn
Anmeldt 24. mars 2017 via mobile enheter

Fantastisk hotell. Kun positivt å si om denne plassen. Nydelig frokost, fine rom, sinnsykt bra bassengområdet og veldig hyggelige ansatte. Bra treningsrom for de som er interessert i det:) kan anbefales! Var god mat generelt på hotellet også. Kunne gjerne tenkt meg å reise tilbake hit.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, P9111PCmartinem
Anmeldt 18. februar 2017

Det beste hotellet og opplevelsen så langt på mine reiser! Hotellet ligger sentralt og noen ville sikkert tro at det er støy fra gatene for her er det liv. Absolutt ingen merkbar støy inne på hotellet og hotellområdet. Her er sikkerhet og service satt i system, det kan vanskelig bli bedre. Vi hadde fin utsikt over byen og bassengområdet fra terrassen (med badekar!). Rommet, med praktisk, fin, baderomsløsning fungerte meget bra - godt renhold og funksjonelt.
Vi benyttet trimrommet med mange løpemøller m/TV og andre apparater. Mat og service er bare helt fantastisk bra, her blir du vartet opp på alle måter. Vi leide en privat taxi som kjørte oss rundt ... besøkte bla.a. Monkey Forest. Mange bra restauranter i nærheten, Spa, Hard Rock Café, Kuta Beach rett på andre siden av gata.

Romtips: Fra 1. etg. kan du gå rett ut på bassengområdet. Vi hadde 3. etg. derfra er det selvfølgelig bedre utsikt.
Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, VidarH97
Anmeldt 15. mars 2015

Rolig atmosfære. Herlig basseng. Greie rom mat som jeg neppe tror himmelen kan stille med om du kommer deg dit da. Service som gir hotellet sine 5 stjerner bevis på at de er vell fortjente. Null stress bare herlig rod over alt her.

Dato for oppholdet: mars 2015
Reisetype: Reiste alene