Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Agoda.com
Trip.comUSD 63
CheapTicketsUSD 83
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Ble tatt godt imot på hotellet. Siden vi var norsk og nordmenn har deltatt i fredsprosessen slik at Sri Lanka ble et fritt land fikk vi oppgradert rommet til suite. Ikke AC på hotellet pga lav temperatur i høyden, men kona fikk myggstikk pga av det. Vi spiste mat i ala carte restauranten , veldig god mat. Jevnt over hyggelig betjening og fikk inntrykk om at det var flere enn nødvendig på jobb. Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, JanAasnes
Anmeldt 23. november 2016 via mobile enheter

Bra hotell. Alle de nødvendige fasilitetene. Ikke AC på rommet, dette er heller ikke nødvendig i det kjølige været. Hotellet er stort og både restauranter og bar var overdimensjonert ift antall gjester når vi var der.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Oskaare
Anmeldt 28. januar 2016

Nytt hotell som var rent, pent og stort. Matsalen var i kjelleren og her luktet det veldig mat. Så hver gang vi hadde spist luktet det mat av alle klærne våres. Bra sted å bo en natt, men ville ikke brukt flere netter her.

Dato for oppholdet: desember 2015
1  Takk, Karin08432
Anmeldt 26. august 2015 via mobile enheter

Et helt ok hotell!

Servicen var helt ok, de glemte enkelte ting, men var for det meste hyggelige og hjelpsomme.

De hadde biljard, noe som var alright å spille på kvelden før vi la oss.

Rommet var romslig, med greit bad. Men det var vegg til vegg teppe og mini-baren var låst, og dette trekker litt ned.

Det var heller ikke a/c, men det pga utetemperaturen var ikke det nødvendig. Men det skal vel hjelpe mot mygg, som vi våknet av midt på natten, men etter litt mygg spray merket vi ikke noe til myggen.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, 28hegeg
Anmeldt 27. desember 2014 via mobile enheter

Hotellet hadde en vakker inngang og resepsjon. Flotte store rom med utsikt. Maten var bra og personalet vennlige.
Imidlertid føltes det for stort og upersonlig. Restauranten var som en stor hall, hvite vegger, mye støy. Baren var også stor , upersonlig og ikke så hyggelig.

Dato for oppholdet: desember 2014
Takk, Lene J