“Klar for en god middag”
Anmeldelse av Restaurant Del Rossi

Restaurant Del Rossi
Vurdert som nr. 12 av 94 Restauranter i Saalbach-Hinterglemm
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Det meste var fullt i området, så vi tok en tur innom her. Ble møtt av hyggelig betjening, og fikk et bord rundt baren. Maten var fortreffelig og servicen upåklagelig. Kan anbefales på d sterkeste

Dato for besøk: februar 2019
Takk, mortenh261

Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Vi var fem sultne karer etter en topp dag i bakkene. En spiste burger som var bra, men resten spiste Fillet of Beef med diverse tilbehør. Det var knallgodt. Anbefalt vin til grei pris satt som den skulle. Anbefales.

Vi spiste på søndag kveld og da gikk det greit å få bord. På lørdag var det håpløst med lang ventetid. Kom tidlig eller vær tålmodig.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, kjespa
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

God italiensk pizza til en ok pris servert av en humoristisk og hyggelig servitør. Måtte vente 10-15 min på bord, anbefales å forhåndsbooke (hvis mulig).

Dato for besøk: mars 2018
Takk, eirikn0rway
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Kjempe hyggelig betjening. Lett å bestille bord. Eller ta et glass deilig vin ved disken. Spust flere måltider der. Bl.a. deres tartar, veldig god. Biffen er perfekt. Kan anbefales.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, AKS59
Anmeldt 25. februar 2017 via mobile enheter

God mat i koselige omgivelser. Flott og rask service.
Kan godt anbefale denne restauranten. Tips kan være å bestille bord i forkant, for det er et veldig populært sted.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 392runea

Reisende som så på Restaurant Del Rossi, så også på

Saalbach-Hinterglemm, Salzburg

Har du vært i Restaurant Del Rossi? Del dine erfaringer!