“Positiv opplevelse. ”

Kjøkken: Østerriksk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. mars 2017 via mobile enheter

Var her to ganger uten å ha bestilt. Fikk bord etter kort ventetid i baren, tror vi var heldige da flere etter oss ble avvist. Hyggelig betjening, god lokal mat og trivelige omgivelser. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, sveinu2015
Stefanie I, Manager på Restaurant Sunnalm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2017

Dear Svein,

we want to thank you very much for your great rating and your comment!

It`s always great to hear, that our guests enjoyed the time in our restaurant!
Hopefully we can welcome you again one day!

Best regards from Ischgl,
your Sunnalm- Team

Anmeldt 5. februar 2016 via mobile enheter

12 venner ut til avslutningsmiddag en fredag kveld. Nydelig mat....kanskje litt stive priser. Husets vin var herlig. Liten men god Irish Coffee. ...alt var superb helt til vi skulle betale. Hver for oss, 15 min å vente før kelneren hadde tid, og sure miner til tross for god driks.....noe som dessverre gjør at vi finner et annet sted neste år.
Kan vel nevne at dette også er inntrykket fra forrige besøk for noen år siden.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, annemargrether2014
Stefanie I, Manager på Restaurant Sunnalm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2016

Sehr geehrte Frau Anne-Margrethe,

herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben eine Bewertung über Ihren Aufenthalt in unserem Restaurant zu schreiben.

Es freut uns zu lesen, dass Sie und Ihre Freunde mit unserem kulinarischen Angebot, dem Ambiente und dem Weinangebot so zufrieden waren, weshalb wir Ihre Bewertung nicht nachvollziehen können.

Schade, dass Sie unseren Service als nicht ganz zufriedenstellend empfunden haben.
Wir freuen uns jeden Gast bei uns empfangen zu dürfen, egal ob alleine, zu zweit oder in der Gruppe – wir sind stets bemüht jedem Besucher ein angenehmes und vor allem köstliches, kulinarisches Erlebnis zu bieten.

Sie wurden bei Ihrer Tischreservierung darauf aufmerksam gemacht, dass ab 10 Personen, üblicherweise eine Sammelrechnung gestellt wird. Nur so können wir lange Wartezeiten verhindern und unseren Service bestmöglich ausführen.
Auch wenn Sie dieser Bedingung zustimmten, erwies sich unser Kellner auf Ihren Wunsch hin, die Rechnung doch aufzuteilen als äußerst kulant, wies jedoch auch auf die Zeitverzögerung hin, die Sie in Kauf nahmen. Unser Kellner musste zwischendurch selbstverständlich auch auf andere Gäste eingehen, weshalb er etwas später mit der Rechnung zurückkam.

Wir nehmen Ihr Feedback dankend zur Kenntnis und auch die Tatsache, dass Sie für Ihren nächsten Besuch in Ischgl ein anderes Restaurant vorziehen.

Wir wünschen Ihnen und Ihren Freunden alles Gute für die Zukunft!

Mit freundlichen Grüßen,
Ihr Team von der Sunnalm

Anmeldt 24. februar 2015

Helt ok sted men hamburgeren var det dårligste jeg har fått servert i hele mitt liv. Ingen spurte hvordan maten smakte og når vi forsøkte å klage var det till "feil" kelner. Klagde igjen når de ryddet av bordet og reaktionen var ikke bra. Det som var bra var att hamburgeren ikke var med på regningen

Dato for besøk: februar 2015
    • Atmosfære
Takk, Norsken68
Anmeldt 22. februar 2013

Maten er bra men litt "fabrikk" preg over stedet. Stedet bærer preg av å vær gjennomdrillet, de er profesjonelle og høflige men en føler ingen personlig behandling.

Dato for besøk: februar 2013
Takk, TrysilKnutsen
Anmeldt 8. februar 2013

Vi var ble henvist til denne restauranten som del av en charterreise. Tidligere i Ischgl har vi vært henvist til spennende restaurant med variert meny. Ved restaurant Sonne var maten kjedelig, ensformig, og ikke minst lite næringsrik med tanke på at du har stått på ski hele dagen. Suppe, svinekjøtt og chips...Ikke akkurat spennende og noe som du ser fram til. Vi kuttet ut halvpensjone etter tre dager og søkte andre restauranter som innfridde våre forventninger.

Dato for besøk: februar 2013
    • Atmosfære
Takk, Groen69

Reisende som så på Restaurant Sunnalm, så også på

Har du vært i Restaurant Sunnalm? Del dine erfaringer!