“God tapas og hyggelig atmosfære”
Anmeldelse av Bodega Bar

Bodega Bar
Vurdert som nr. 6 av 80 Restauranter i St. Anton am Arlberg
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden
Anmeldt 9. mars 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og vin, fullt men likevel rask service! Super atmosfære i hyggelige lokaler! Ligger veldig sentralt i begynnelsen av hovedgata! Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Lisbet M

Anmeldt 16. februar 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat, utrolig gode spanske viner, hektisk, men utrollig atmosfære. Anbefales på det beste vær ute i god tid for du kan ikke reservere bord. Anbefales på det varmeste! Vi var her to kvelder i løpet av 7 dsger

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Liv Marith B
Anmeldt 14. februar 2017 via mobile enheter

Koselig sted ned i en kjeller med god stemning. Vi spiste og drakk litt forskjellig, men jeg tok kyllingsalat noe jeg angret på var ikke noe å skryte av. Det var mye annet godt som de andre tok (fikk smake var fortsatt sulten og det ble noe igjen ) Bør prøves.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, espentveter
Anmeldt 4. mars 2016

Nydelig mat. Det går raskt med bestillingen også. Damen som driver dette stedet har stålkontroll for det virker rimelig kaotisk når dert er fullt.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Trine S
Anmeldt 21. juli 2013

Virkelig bra tapasrestaurant. Maten er fantastisk. Prøv gjerne pepperstekte biff-filet. Koselig og meget intim restaurant. Forståelig nok populær, kan være vanskelig å få bord litt utover kvelden. Har hatt tre besøk, over de siste fire årene og veldig fornøyd hver gang.

Dato for besøk: mars 2013
    • Atmosfære
Takk, trulsa664

Reisende som så på Bodega Bar, så også på

St. Anton am Arlberg, Tyrol

Har du vært i Bodega Bar? Del dine erfaringer!