Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Kort stopp på veien mellom Grindelwald og Salzburg. Hadde vi visst hvor bra dette hotellet var og hvor hyggelig St Anton er hadde det blitt mer enn en natt! Vi fikk et utrolig bra rom, frokosten var storveis og betjeningen var veldig hyggelig. Vi fikk også med et aktivitetskort med gratis gondol, inngang til svømmehall, lån av elsykler mm. Anbefales!

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Jorn-Ivar
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Var kun en natt med familie med to barn på sommerferie. Fikk en svært flott familiesuite med to bad og to soverom. Flott badebasseng i kjelleren. Svært god frokost. Flott utvalg av DVDer gratis. Meget servicevennlig betjening. Myke og gode madrasser. Hjemmekoselig og flott atmosfære. Her kunne vi vært lenge og vi kommer gjerne igjen.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Tomas H
Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Store, lekre rom med balkong. Flott bad og gode, store senger. Beste frokosten på denne turen. Bare et par minutter fra hovedgata med restauranter og butikker - og til fjellheis. Stort badebasseng og flott badstuavdeling (4 badstuer). Anbefales.

Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, MayLW
Anmeldt 30. juni 2015 via mobile enheter

På vår bilferie i Sveits, hadde vi en overnatting på dette hotellet. Hadde vi vist bedre, hadde det nok blitt en ekstra natt.
Fantastisk hotel, hyggelig betjening, meget fint rom og bad, flott frokost og privat gratis parkering.
Synd det ble bare den ene natten.

Opphold: juni 2015, reiste med familie
Takk, Geir G
Anmeldt 10. februar 2012

Fantastisk hotel med flott service. Vi kom seint skulle bare være en natt på vei til ischgl, men hit skal vi tilbake. De hadde satt fram kveldsmat og tom en flaske vin. Nydelige rom med flott interiør. Rett og slett lekkert :-)

• Opphold: februar 2012
Takk, Skijente