Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vi likte oss godt på hotellet, fine rom, rein og hyggelige ansatte, men.... Dersom du vil ha plass på stranden må du legge fra deg håndklær på solstolen før 08.30. Vi var alene på stranden kl 09.00, nesten ingen ledige solstoler. Vann i dusjen gikk fra veldig varmt til veldig kaldt, gikk greit når en var klar over det. Øyen Lopud er fantastisk, med mye historie. Fine muligheter for spaserturer, fin natur. Siste natten ble vi vekket av brannalarmen, en falsk alarm som hotellet burde håndtert bedre.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, GroH550
Alessandra S, Owner på Lafodia Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Dear GroH550,

I'm deeply sorry to answer you in english, hope you don't mind.
Thank you so much for your review, I'm happy you enjoyed your stay apart the issue related to the beach.
I don't know if you saw but there are also sun beds at the level of the 2 small pools on the wooden platform.

Regarding fire alarm: we can't block it because of safety reasons. What had happened started from the kitchen, our duty is to check if it's a false alarm or not and we take action accordingly.

I'm glad you liked the island and the paths around, i agree with you they are really nice and perfect for those who like walking or hiking.
Hope you will visit us again, I wish you all the best.

Kind regards

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Bodde på hotellet en uke på familie suite. Fine rom, med flott utsikt i front, men glassvegg mellom «stue» og soverom kunne med fordel hatt en gardin Greit for ungene å være litt off-line, da nettet hadde skilpadde fart. Hørte med fin VIP frokost på vårt rom. Hyggelig betjening. Flott øy og fin liten strand nedenfor hotellet. Strandbaren er best på drikke. På bestillingen fulgte det med en hvitvin som normalt ligger på rommet ved ankomst. Etter 2 forsøk på å få den levert endte det med prisavslag på utsjekk.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, tigersteng
Alessandra S, Proprietario på Lafodia Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2018

Dear tigersteng,

hope you don't mind if I answer you in english.
I'm sorry you had difficulties with the wi-fi, there always a lot of users connected all together, sometime with 2 or 3 devices.

We have even increased the power last year, in order to reduce this problem.
But anyway thank you for letting us know, we will for sure try to solve it.

Anyway apart from this I'm really glad you had nice stay with us.
i hope you can visit us again.

Sincerely yours

Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Vi var her i hele 18 dager i august. Vi nøt oppholdet og rommet var veldig fint! Vi hadde litt flaks og fikk et rom i øverste etasje på siden med sol på kvelden.
Frokosten var helt grei og middagen var bra. Transport fra og til flyplass gikk på skinner!
De små minusene som var på dette hotellet var at solsengene på stranden som hører til hotellet var ofte litt for fulle og det var ganske stiv pris på alt som gikk gjennom hotellet.
Alt i alt var det et meget fint hotell som anbefales på det sterkeste! Uten tvil det fineste på hele øyen.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Mattey1982
Alessandra S, Proprietario på Lafodia Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2017

Dear Mattey1982,

I hope you don't mind if I'm answering you in english.
Thank you for your positive comments and I'm glad you had nice time together with us.

Sincerely yours

Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

Ikke mye utsette annet enn crowded frokost, dårlig frukt , eggerøre og bacon. Mye støy fra kveldshowene ødela noe av idyllen. Service, strand og lunsj var strålende, samt utsikten. Rommer perfekt. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, StineH_11
Giuseppe N, Resident Manager på Lafodia Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2016

Dear StineH_11,

Thank you for your review and your recommendation.

I am glad you enjoyed our service and views.

We hope to see you back soon.

Warm regards,

Giuseppe Nardiello
Resident Manager

Anmeldt 23. august 2016 via mobile enheter

Både bilfri øy Lopud og hotellet har innfrid våre forventninger.Vi kommer tilbake. Flott natur, bra hotel , hyggelig personale, bra tilbud med aktiviteter, bra forbindelse med Dubrovnik. Anbefales gjerne!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Aida S
Giuseppe N, Resident Manager på Lafodia Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2016

Dear Aida S,

Thank you very much for your short but good review.

Your recommendation is highly appreciated.

We hope to welcome you back at our resort soon.

Warm regards,

Giuseppe Nardiello