Travelocity
Orbitz.comUSD 193
ZenHotels.comUSD 193
Lol.travelUSD 199
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Da har vi nettopp gjennomført vår andre tur til dette flotte hotellet, og det blir ikke vår siste tur. Alt er etter, våre vurderinger, helt ypperlig her. Flott og rolig beliggenhet, fantastisk hyggelig betjening og flotte og rene rom. På toppen av dette må maten på tilhørende restaurant Freya trekkes spesielt frem. Her får man i tillegg tydelig merking ift gluten i menyen, og de er alltid innstilt på å tilpasse ved behov.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, richardlQ9403LU
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fint hotell, rent og pent. Hyggelig betjening og bare 25 m fra en lang og flott strand. Kan anbefales for den som bare reser alene og familie. Mangen sjøaktiviteter på stranden, noe for en hver smak.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Ove G
Anmeldt 14. mai 2018

Hotellet ligger like ved stranden med gangavstand til alt. 4 km unna Makarska, men også hit kan man gå. Leilighetene er store og fine. Hadde en 2-roms med balkong og hadde fantastisk sjøutsikt. Maten på hotellet var også veldig god.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 805sveine
Anmeldt 30. oktober 2017 via mobile enheter

Vi ble enige om at bryllupsreisen vår skulle bli på et sted som ingen av oss hadde vært før. Vi hadde hørt masse bra om Kroatia.
Hotel Tamaris var det hotellet vi selv kom frem til før vi ringte Apollo, også var det Tamaris Apollo anbefalte også. Vi valgte en helt nyopousset toppleilighet på 80 kvadrat med perfekt sjøutsikt. Servicen på hotellet er terningkast 6. Man kunne til noe med ringe dem om man skulle ha noe i butikken et stykke unna. De tok ikke noe for handlingen. Det er en topp spa avd.der også, samt en topp restaurant. Det er masse utflukter utfra hotellet. Denne plassen anbefales. Vi venter barn i mai 2018, made in Kroatia på Hotel Tamaris

Dato for oppholdet: august 2017
3  Takk, 702oveh
Anmeldt 12. oktober 2017

Vi hadde en fantastisk uke på slutten av sesongen fra 23. september til 1. oktober på Tamaris aparthotel. Vi hadde nydelig vær om dagene, men ned i 16 grader om kveldene. De ansatte er fantastiske, de gjør alt for at du skal trives. Veldig flotte leiligheter og renholdet er supert. De fleste leilighetene har sjøutsikt om enn litt begrenset på noen. Makarska er en fantastisk gammel by i nærheten ca. 4 km og er verd et besøk, koster 90 kuna med taxi. Det vi har sett av Kroatia er fantastisk flott og veldig hyggelig og gjestfrie mennesker.

Anne Karin og Geir :-)

Dato for oppholdet: september 2017