“Flott lokasjon - Skuffende mat”

Kaštelet Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 14 av 45 Restauranter i Tucepi
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Flott loasjon ogvelkomst. Mat skuffende og kjedelig; - hår i suppa; entrekot kun med fries og fraværende krydder!- Ekstrem forskjell fra autentisk restaurant 20m N
Lammekoteletter - seige…
Bestilte ikke dessert etter dette.

Takk, RuneWo

Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Vi var her og spiste Chateuabriand. Blant de bedre måltidene vi hadde i løpet av 14 dager i Tucepi. Ligger midt på promenaden.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 599helgeh
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god biff! Mørt og fint. Laksen var ikke varmebehandlet nok, men smakte greit. Kunne ønsket litt mer spennende tilbehør til biffen, ble litt kjedelig. Veldig koselig og ordentlig resturant og omgivelsene var fine. Helt grei vin, men gode cocktails. Kjøpte smoothie og trodde skulle ligne mer på en cocktail, men den kom i en flaske ferdiglaget... helt grei smak. God service, hyggelig servitør. Fornøyd

Dato for besøk: juli 2019
Takk, K8761ZJrobertf
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Har muligheter både inne og ute. Relativt stor meny, men maten er velgjort og god. Ikke den typiske Kroatiske maten, mer steakhouse. Vi spiste burgeren, kan anbefales.

2  Takk, jazzlut
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig og serviceminded betjening. Har spist her flere ganger i løpet av vår ferie i Tucepi i fjor og i år.

Dato for besøk: august 2018
Takk, K4918CFandreab

Reisende som så på Kaštelet Restaurant & Bar, så også på

Tucepi, Split-Dalmatia County
Tucepi, Split-Dalmatia County

Podgora, Split-Dalmatia County
Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Kaštelet Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!