Anmeldt 11. august 2017

Folk i resepsjonen var av MEGET variabel kvalitet. Bestilte All inklusiv når vi kom til hotellet. Pga dårlig service fra hotellet/Apollo tok dette svært lang tid før dette var ordnet.
Maten var mye det samme hver dag. Mitt på treet.
Det må ordnes med henting/servering med drikke. Dette var dårlig i forhold til andre steder. Sa det skulle bli mye bedre neste år. Følte oss som andre klasses kunder.
Vi måtte ned med håndkle kl. 06.00 for å få senger. Veldig høy musikk om dagen ved bassengene.
Service/rydding på rommet. Fikk nye håndkle hver eneste dag. Men ellers ble ingen ting ryddet vekk eller byttet. Måtte selv hente toalettpapir etc.

Området rundt svømmebasseng og nærhet til strand var bra.
Støy av luftkondisjoneringen

Lang reisetid med buss (ca. to timer) i varmen kunne vi gjerne vært foruten.

Reiser ikke tilbake til dette hotellet.

Romtips: må ha utsikt til basseng. ellers bli det dårlig
Dato for oppholdet: august 2017
Takk, over2015
KresoCo, Manager på Bluesun Hotel Alga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2017

Dear over2015,

Thank you for this thorough and rare review. We are sorry that you did not like it here.
We will take your comments into review. We hope that everything is not so dark and that you at least enjoyed our unique and beautiful Croatian coastline.

All the best,
Ivo Visković

Anmeldt 19. juni 2017

Bra service,vi hadde all inclusive, anbefales.God mat, stille rolig, hadde vel litt med tiden vi var der, 10 til 17 juni. Veldig bra beliggenhet.Litt lite rom, var kun en stol på balkongen, ba om en ekstra, men kom aldri.Det var det samme hos hos naboen.
Ellers var det bra trimrom og nok basseng.Muligheter for massasje for en rimelig penge.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, espen r
KresoCo, Manager på Bluesun Hotel Alga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2017

Dear espen r,

Thank you for the feedback! I hope you had a great time and that you will consider coming back next year. We would love to have you here again.

Sincerely,
Ivo Visković

Anmeldt 27. oktober 2016

Bra service, frokost og middagsbuffet er variert, internet er gratis på rommet og på hotellets område, rommet er rengjørt hverdag, - minus bråkete klimaanlegg,strandpromenaden er rent og vakkert.shopping muligheter, ca.10 minuter å kjøre med bil til Makarska sentrum.

Takk, Lilia T
krvaricp, Manager på Bluesun Hotel Alga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2016

Hejsan Lilia T,
Tack för din ärliga recension och för att du delade mig dig av dina upplevelser. Vi tackar dig också för att du uttryckte dig positivt om vårt personal och vi är glada att du var i allmänhet nöjd med din semester. Vi hoppas att du kommer att besöka oss igen nästa år.
Med vänliga hälsningar, Ivo Viskovic, Chefen för boendet

Anmeldt 9. september 2016 via mobile enheter

Ok hotell. Personale med variabelt humør/vilje til å hjelpe. Vi spurte om frokostbokser hjemreisedag. Etter mye om og men fikk vi det. Men ganske så motvillig fra personale sin side. Renhold var ok. Kunne vært bedre. Støvsuging av teppegulv på rommet var ikke det beste jeg har sett. Rengjøring av gulv på veranda var ikke gjort på en stund. Ble heller ikke gjort mens vi var der. Glass som ble brukt første dag ble stående hele uken før de ble fjernet.

Takk, VictoriaBaadal
krvaricp, Manager på Bluesun Hotel Alga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2016

Dear VictoriaBaadal,

thank you for sharing your experience with us. We appreciate you for warning us about the glasses, we will make sure to pay more attention to it in the future. We hope you enjoyed your vacation in magical Tucepi.

Kind regards,
Ivo Viskovic

Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

Veldig snille og flinke ansatte. Utrolig bra beliggenhet - nesten på stranda.
Litt ensidig utvalg av mat til frokost. Hotellet har behov for fornyelse - bl.a. veldig trege og smale heis.
Men etter å betale den beste prisen gjennom booking.com kan konkludere mye valuta for pengene.
Full pris virker litt overpriset !

Takk, 85milid

Deat Mili D,

thank you for your review and for your specific comments. We are glad that you loved the location and hotel in general, and despite your dissatisfaction with some of our facilities, we hope that you at least enjoyed sunbathing on the beautiful Tučepi beach, also known as "Croatian Copacabana".

Best regards from Tucepi, Ivo Viskovic, Accommodation Manager