“God mat”
Anmeldelse av Restaurant Marina

Restaurant Marina
Vurdert som nr. 19 av 44 Restauranter i Tucepi
Anmeldt 6. januar 2019

De ansatte var helt supre, nydelig mat hver gang. Meget god service, å jeg vil gjerne tilbake til sommeren

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ulvberget

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vært god mat. Vi var to stk som bestilte hver vår biff middag. God mat, solide porsjoner og tilberedt bra etter ønske (godt stekt og medium). For de som trenger glutenfritt, så viste de også god kunnskap på det området. Anbfales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, M S
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Vi bestilte biff med pommes frites og stekte grønnsaker, i tillegg til husets rødvin. Veldig god biff, god service. Passende porsjon, ble god og mett.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Guide674828
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj. En spiste grillet fisk- anbefaling fra servitøren - og det smakte helt supert.
En spiste kalkunsalat - og det smakte også godt, med dressing og brød til.
Hyggelig plass og god service.

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, Lisbethny
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Vi 4 spiste her. Kjøttretter alle sammen. T ben stek osv.. En syntes kjøttet hadde rar smak, en syntes det var for lite tilbehør, en syntes kjøttet smakte kokt og en syntes sausen var helt forferdelig. Det skulle være 4 oster. Han trodde kjøttet skulle gratineres med 4 oster men det viste seg at det var en grusom saus som inneholdt ost Vi har spist ute hele uken men ikke funnet et eneste sted som vi kan anbefale! Virker som Kroatisk mat er helt fri for krydder! De sparer til og med på salt og pepper!!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Ørnulf A

Reisende som så på Restaurant Marina, så også på

Tucepi, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant Marina? Del dine erfaringer!