“Nudlig mat og service”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 3 uker siden

Fantastisk service,alle som jobbet der var utrolig blide og hyggelige uten at det tok overhånd. All maten vi fikk var utrolig god, nydlig husets rødvin også. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Mona S

Anmeldt 10. juli 2019

Spiste her to ganger iløpet av en uke. Fantastiske forretter, hovedretter og desserter. Selv den enkleste rett var delikat dandert og smakte fantastisk. Ikke prøvd alle restaurantene i tucepi, men denne minnes som et absolutt høydepunkt, anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, arnsteinolav
Anmeldt 21. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig restaurant , hyggelig betjening, god mat! I tillegg god service. AnbefalesVår favoritt☀️

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 581hilden
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi bestilte grillet fisk og biff. Det tok litt tid før maten kom, men det var full restaurant, så kan ha litt forståelse for det. Maten var god. Ser bedre ut i virkeligheten enn på bildene i menyen. Vinen var, som noen andre har kommentert tidligere, fortsatt ikke god. Bestilte husets hvitvin.

Etter vi fikk servert maten var det slutt på servicen. Vi hadde tenkt å bestille dessert, men ble bare oversett av servitørene mens de sprang forbi. Fikk heller aldri påfyll av drikke selv om det ble bestilt.. (dette var noe de beklaget rett før vi skulle gå..)

De er tydeligvis mer opptatt av å ta i mot nye kunder enn å ta vare på de som er der..
Tross god mat frister det ikke til gjentakelse på grunn av servicen vi fikk.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Emiiilie
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Det kroatiske kjøkkenet er gode på mat- og denne restauranten skuffet ikke. God og rimelig mat, kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 930hegea

Reisende som så på Konoba Postup, så også på

Tucepi, Split-Dalmatia County

Har du vært i Konoba Postup? Del dine erfaringer!