“Romantisk middag”

Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Liten meny der en av spesialitetene var hestekjøtt. Sto over den, og valgte nydelig andebryst. Hyggelig lokale med koselig betjening. Bør bestille bord en dag i forveien.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 249mayk

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Jeg og min familie hadde en fantastisk kveld her på vår siste kveld i Vodice. Nydelig forrett, lokale oster km, fantastisk middag, noen spiste hestebiff, beste de hadde spist til nå, jeg hadde innbakt kylling med ost og soltørkede tomater, mmmm.... servitøren og kokken sto på pinne for oss hele kvelden, med en historie for hver rett vi spiste og vinen vi drakk. Kunne ikke hatt en bedre avslutning på ferien før vi reiste tilbake til Norge. Er will defently be back

1  Takk, Ellinor B
Anmeldt 30. juli 2018

Siste kveld i Vodice, og de befestet sin posisjon som nr 1 ! Fantastisk Carpaccio til forrett, og nydelig hestebiff til hovedrett. 2 spiste fylt kylling, og en vanlig biff. Dessert var konjakkmarinert fiken på en himmelsk mascarpone/sjokolademoussekrem ktydret med kanel. WOW ! Også servicen og atmosfæren var med å løfte opplevelsen. All kjøtt ble skåret opp ved bordet, vi ble nøye fortalt hva det forskjellige tilbehøret var. En resturantaften for minneboka <3

1  Takk, ViJo56
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Kanonmat med en nydelig atmosfære,hyggelige servitører og ikke minst romslig plass rund bordeneBestillte hestebiff som kan anbefales på det varmeste men er ikke i tvil om at det meste man får er av ypperste kvalitet og smak

2  Takk, Einar O
Anmeldt 9. juli 2018

Vi besøkte Tri Piruna mange ganger i løpet av vårt besøk i Vodice. Alltid hyggelig betjening og god mat! Absolutt en av de beste spisestedene sentralt i Vodice. Vårt beste valg var nydelig andebryst. Anbefales. Må også nevne rødvinen Tosic Merlot 15 Premium. Den koster litt mer enn husets vin, men er vel verd pengene! Fyldig masse smak og passer til det meste av grillet kjøtt.

Takk, Bjørn N

Reisende som så på Konoba TRI PIRUNA, så også på

Kaprije, Sibenik-Knin County
Sibenik, Sibenik-Knin County

Har du vært i Konoba TRI PIRUNA? Del dine erfaringer!