“Middag. ”
Anmeldelse av Bistro Gulož

Bistro Gulož
Vurdert som nr. 2 av 63 Restauranter i Vodice
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Byens beste biff! Liten men meget hyggelig plass med høy kvalitet på maten.Skulle ønsket en takvifte i sommervarmen. Vi drar gjerne tilbake dit.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sissel T

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte to burgere og var utrolig fornøyd med hvordan det smakte og hvordan det var presentert. Vi var lei den vanlige maten i Vodice, og dette var da et friskt pust. God service, kjempe god mat og overall en god opplevelse! Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: juli 2018
Takk, j0hnmartins
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Utsøkt. Jeg og familien min kommer hit år etter år, og blir aldri skuffet. Har prøvd et bredt spekter av menyen og alt faller i smak. Anbefales.

Takk, Agnethe B
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Liten restaurant hvor en bør reservere bord minst en dag i forveien. God mat, men snever meny. Hyggelig betjening. De tar kun kontanter.

Takk, 807janickes
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Ikke et sted for barnefamilie og ikke verdt pengene i forhold til alle de andre gode restaurantene, fikk mini porsjoner og ba om pommes frites og fikk chips som i potetgull. Kelneren var sur mot barna! Vasket bordet mens vi satt der så bordet ristet!

Takk, Tord K

Reisende som så på Bistro Gulož, så også på

Kaprije, Sibenik-Knin County

Har du vært i Bistro Gulož? Del dine erfaringer!