Secret Lagoon - Gamla Laugin

Ulike måter å oppleve Secret Lagoon - Gamla Laugin på
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Selv om vi var heldige og fikk islandsk sommer i september, med strålende sol og 12 °C, var det utrolig deilig å gli ned i det varme vannet og kjenne spenningene i kroppen slippe. Den Hemmelige lagune, eller den Gamle lagune ligger fint til i naturen og har moderne garderober. Det er andre gangen jeg er her og jeg kommer gjerne igjen.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, kirstenjunin
Anmeldt 19. juni 2018

Dette er en bortgjent perle, som ikke er like kommersialisert som den Blå Lagoon. Enkelt og greit. Godt å slappe av et slikt sted under en hektisk tur til Island.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, wakayoo
Anmeldt 4. november 2017

Me kom seint og opplevde mørkret og stjernehimmel. Temperaturen ute var 5 °C og i Gamla Laugin var det berre godt og varmt. Kjem gjerne igjen!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Trehar
Anmeldt 2. november 2017

Vi stoppet innom her i løpet av vår Golden Circle kjøretur, for å komme oss litt vekk fra mengdene. Det er selvfølgelig en del folk her og, men vesentlig mindre en mange andre steder langs ruta. Nettsiden var fullbooket men en hyggelig mann i kassa sa at det ikke var noe problem å slippe oss inn. Enkelt, autentisk og hyggelig. Ikke noe fancy spa opplevelse, men med solnedgang og damp rundt oss ble det et lite stykke hverdagsmagi.

Glad for at vi tok oss turen!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Regine H
Anmeldt 18. juli 2017

Vi reiste tilfeldigvis innom her på vår kjøretur for å se Det gyldne triangel. Og dette var virkelig en deilig avslutning på vår kjøretur! En liten lagune men med lite turister gjorde det absolutt ingenting. Det var ganske dyrt for å komme inn og leie håndkle, men alt er uansett dyrt på Island... Når det er sagt synes jeg ikke man bør droppe et besøk i den Blå Lagune selv om man har vært i Secret Lagoon slik jeg ser flere skriver. Det er to veldig forskjellige opplevelser!

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Naturlig_Kritisk