“美味的冰島餐廳”

Hotel Skogafoss Bistro & Bar
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Skogar
Kjøkken: Amerikansk, Skandinavisk
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

跟團到訪Skógafoss Waterfall,午餐在這裡落腳,團餐一向不抱太大期望。意外地發現環境及食物質素甚佳,尤其mommy’s style lamp steak, 十分美味,十分適合配上冰島啤酒。

Dato for besøk: februar 2019
Takk, alohavivi

Anmeldt 16. august 2016 via mobile enheter

Her får man middag med en flott utsikt! Happy hour fra 16-18. Bestiller mat ved kassen. Vi spise burger med lokalt kjøtt, og det smakte overraskende godt! Det blir nok raskt fult på kveldstid, så tror booking av bord er smart (vi hadde vel kanskje litt flaks).

Dato for besøk: august 2016

Anmeldt 13. september 2022

Dato for besøk: september 2022

Reisende som så på Hotel Skogafoss Bistro & Bar, så også på

Hvolsvollur, South Region

Har du vært i Hotel Skogafoss Bistro & Bar? Del dine erfaringer!