Anmeldt 15. april 2017

Ett nydelig og flott hotell men langt å gå til rommene,vi var heldige å ha utsikt mot bassengene og midt i hotellet,mye støy utenfor pga utbygging,store fine rom men savnet en sittegruppe inne,var kun en skrivepult og en stol,savnet også vannkoker men det fikk jeg låne i resepsjonen,kunne vært litt større bord på verandaen og litt bedre sittestoler,var ikke tørkesnor så klærne måtte tørkes i dusjen,spesielt badetøyet ellers blåste det bort hvis vi hang det på verandakanten.kjempeflott med innendørs svømmebasseng og mellom 17-19 er det kun for voksne og barna ble kastet utFeil tid på året i April hvis du skal bade i bassengene,di er ikke oppvarmet og lå på ca 12-14 gr.
Frokosten var bra med mye utvalg.
Var masse Engelske ungdommer som laget mye bråk i gangene om kvelden og natta.
Hotellet er ikke barnevennlig,barnebassenget var bittelite og plass til 2 unger,ingen lekepark eller noen andre leker.

Opphold: april 2017
Takk, 933siri
Anmeldt 18. november 2016

Vi hadde dobbeltrom med sjøutsikt. Fullpensjon.
Stort fint rom, utsikt til sjøen og bassengområdet.
Vi var der i oktober, så det var ikke fullt og derfor slapp vi nok unna en del av den støyen fra puben og bassengområdet som andre klager på.
Veldig hyggelig personale i resepsjonen, i kaffebaren og piken som hadde hovedansvaret for rengjøringen av rommet.
Rengjøringen var ok alle dager uten to, der det ikke ble gjort rent i det hele tatt den ene dagen (vi fikk ikke nye hankler heller, selv om de brukte ble fjernet), den andre dagen som skilte seg ut var fordi det var perfekt.
God service søndag til og med onsdag, da var det slutt.
Onsdag kveld kom grupper med østeuropeere og engelskmenn og fra da av var det ikke mulig å få kjøpt en kaffekopp en gang, man ble totalt oversett resten av uken.
De sluttet å rydde bort tallerkener fra bordet i spisesalen, så til slutt måtte vårt reiseselskap begynne å rydde selv.
Spaet har veldig hyggelige ansatte, bortsett fra en person som er mindre hyggelig mot gjester (en kvinne som hele tiden går i kjole og høye heler) og det var tydelig at de klagene som kom på henne gikk ut over de andre.
Det var flere som klaget på henne, men uten navn blir det kun en vag beskrivelse, siste dagen gråt en av pikene som jobbet på spaet for hun var blitt beskylt for å være den gjestene klaget på og hadde fått en kraftig overhaling.

Totalt var de første dagene på dette hotellet flott, fra og med torsdagen var det elendig.

Kan jeg anbefale det?
Nei, ikke når all standard faller straks en ny gruppe reisende kommer.

• Opphold: oktober 2016, reiste med venner
1  Takk, wixen2016
Anmeldt 16. juni 2016

Bodde på dette hotellet i en uke i begynnelsen av juni 2016. Hadde bestilt rom med havutsikt og fikk det, grei innsjekk til tross for at det var stor pågang i resepsjonen da vi ankom hotellet.

Dette er et stort hotel med flere hundre gjester, gedigen spisesal med lange køer og mye støy, spesielt til frokost. Mye bråk var det også rundt bassengene hele dagen med høy musikk som var svært forstyrrende. På kvelden startet samme bråket med høy musikk, da fra hotellets bar og et nærliggende discotek.

Hadde rom i andre etg, greit nok - rommet var renovert med bra standard, lite kjøleskap, TV og safe. Savnet nok en vannkoker. Svært bråkete klimaanlegg.

Hotellet ligger fint til med utsikt til St. Pauls Bay, fint uteområde. Det er en trafikkert vei mellom hotellet og havet, ingen sandstrand.

Hadde halvpensjon frokost og middagsbuffet - greit nok. Hotellet er noe slitt og det virker som de har bygget det ut i flere etapper noe som gjør at det er mange labyrinter og ganger å ta seg fram til de ulike områdene på hotellet. Noe dårlig engelsk kunnskaper hos en del av de ansatte. Grei service i resepsjon.

• Opphold: juni 2016, reiste med venner
2  Takk, 511Tor
Anmeldt 25. oktober 2015

Svært hotell. Gedigen spisesal, veldig bråkete, til tider var det en kamp å finne mat ved buffeten. Ikke særlig lurt å komme mellom en engelskmann og hans english breakfast eller mellom en russer og gratis frokost....
Det virker som om hotellet har lagt seg til en vane å først gi gjestene et dårlig rom i første etasje, for så å "oppgradere" til et bedre rom, som de "dessverre" ikke har ledig før neste dag. Dette skjedde med oss, og vi hørte ved flere anledninger at det skjedde med andre. Mulig dette blir gjort for å få gratis goodwill.
Pluss: Mange bassenger, noe som gjorde at det alltid var plass ved ett av dem. Mange "bassenggutter" som fant frem nye solstoler og parasoller etterhvert som det kom flere solbadere.

• Opphold: juni 2015, reiste med familie
1  Takk, lise n
Anmeldt 9. oktober 2015

Vi bestilte dobbeltrom med sjøutsikt. Vi fikk kjempeleilighet (4 rom disponible, med bla boblebad på soverom). Dette var i hotellets del Oracle Casino. Minus her var trange ganger, teppelagte, dårlig luft, lange avstander og dårlige vegger som trengte vedlikehold.
Hotellet skal ha pluss for fine og rene uteområder. Her var plass for alle i voksen alder. Det er ikke barnevennlig, her er for mye trapper og nivåforskjeller.
L

Romtips: Dårlig dekning av Wi-Fi i dette hotell området.
  • Opphold: september 2015, reiste med familie
Takk, 272ArK