Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Dette holder ikke som en 2 stjerners hotell engang! Renhold av rom var helt forferdelig. Måtte mase om såpe og håndkle nesten hverdag i 2 uker da vaske damen glemte dette! Vasket ikke gulvet på 2 uker! Elendig service fra resepsjonen. Mer ustabil Wi-Fi har jeg aldri vært borti!! Stapp full basseng aircondition som ikke fungerer. Hold deg unna dette hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Eli mk M
dbSanAntonioHot... M, Manager på db San Antonio Hotel + Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2018

Dear Eli mk M,

The management is very disappointed to read that we did not meet your expectations at DB San Antonio Hotel & Resort.

It would have been greatly appreciated if you had brought the issue of cleanliness by contacting our Front office department to bring it to the attention of the housekeeper. It is impossible that the room was never cleaned throughout your stay.

The hotel has a fully centralised system, again, had you reported it to our Front Office team we would have addressed the issue with our Maintenance department.

Once again we apologise if your overall experience was not to your expectations but it would have been ideal if such issues were brought to the attention during your stay and not after.

Regards,

Jonathan Pisani
Assistant General Manager
E: jpisani@dbhotelsresort.com

Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Vi hadde store forventninger, men de ble ikke helt innfridd. Spesielt gjelder dette den store "matsalen". Akustikken håpløst dårlig; nesten umulig å føre en normal samtale - selv med sidemann. Det finnes mindre buffetrestauranter i huset, men besøk her skjemmes også av dårlig akustikk. (Ala-carte restaurant stengt under besøket). Maten jevnt god, men lite variasjon i kosten.
Hotellet har wi-fi inkludert, men nettet er særdeles ustabilt.
Rengjøring på vårt rom var tilfredsstillende. Betjening i resepsjon var "ikke tilstede". Bassengområdet rent og ordentlig, men med mange gjester føltes det litt "crowded".

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Thor P
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Beklager men db San Antonio svarte ikke til forventningene. Rommet ok, badet minus. Støynivået i frokost, lunsj og middagsrestauranten skrekkelig. Frokost på rommet nesten en time etter bestillingstidspunkt. Romrengjøring klar ved 17-tiden.
Vi kommer ikke tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, jee2014eeeee
Anmeldt 1. november 2016

Jeg anbefaler ikke dette hotellet, beliggenheten er dårlig, langt til severdige steder. Jeg fikk et rom mot gaten, pizzabarer, bråk, dusjkabinettet kunne ikke lukkes helt igjen, vann på gulvet mmm, bråk fra bassengdelen om kvelden.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, sidsn
Anmeldt 31. oktober 2016 via mobile enheter

i en sliten turistby. Hyggelige og fine rom og serviceinnstilte ansatte. Dårlig Wi-Fi-dekning. God mat i stor og støyende spisesal, nesten vanskelig å snakke med hverandre under måltidene. Fine bassengområder.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, KRa2200