Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte henting på flyplassen gjennom hotellet, og de sendte en ordinær personbil. Vi tok det som en selvfølge at de visste at vi skulle bo hos dem i 2 uker, og at 4 personer og baggasje ikke får plass i en ordinær personbil. Vi fikk beskjed om at enten måtte vi ha en koffert i baksetet (+ 3 personer) eller så kunne hun bestille en ny bil til oss, men da måtte vi betale for den også. Det var dårlig service.

Rommene var flotte, rene og pene og med super utsikt over sjøen. Aircondition fungerte tipp-topp og kjøleskap på rommet. Busser rett utenfor døren tar deg lett til de andre byene på øya, og det er også fint å gå rundt i området.

Hotellet ligger ved sjøen, og det er supert å kunne ligge ved bassenget og bare gå ned en trapp og så kan du bade i sjøen. Det er ikke sandstrand og stranden er ikke så barnevennlig, men for vår oss var den helt perfekt og et stort pluss. Veldig fint bassengområde med inndelt for voksne 18+, barnebasseng med sklie og felles basseng området, noe for enhver smak. Helt ok strandbar, som hadde hyggelig underholdning på kveldene.

Treningssenteret er også veldig bra, god aircondition og et godt nok utvalg av apparater. Ligger litt bortenfor hotellet, men det var ikke noe problem.

Restauranten var nok det vi minst fornøyd med. Frokosten er veldig god, terningkast 5. Lunch var ikke så bra og vi var nok enige om at det er terningskast 2-3. Middag får terningskast 4. Generelt lite variasjon og utvalg for oss som ser etter rent (og ikke tørt) kjøtt/kylling og gode grønnsaker og mye frisk frukt.Til frokost og lunch er det alltid deilig søt vannmelon, men ellers besto dessertbordet stort sett av ost og fete kaker, og hermetisk frukt. Barnebordet hadde kun to retter, french fries og nesten alltid en fritert varmrett, også is. De er kjempeflinke til å rydde bort tallerkner mens du spiser og det er veldig bra. Du må ofte selv dekke bordet når du kommer til lunch og middag for de er sjelden klare. Ikke akkurat noen 4-stjernes følelse.

Kan jeg anbefale hotellet, ja helt klart for det er flotte rom, flott utsikt, gode treningsfasilitetene, hotellet generelt oppleves som rent og velholdt, men ikke ha høye forventninger hvis du velger all-inclusive (men det er praktisk).

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Reiserpassemye
Ludgarda S, Director of Sales på AX Seashells Resort at Suncrest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

We thank you for the detailed review, which we believe will be very useful for future visitors. Great reading your comments concerning breakfast as well as the fitness centre - even if it is 150 metres away.

We apologize for the size of the taxi - that was an oversite.

It is great to read also that you liked the pool area and the possibility to go to the sea.

Hopefully you will consider returning.

Until then we send sunny regards from Malta.

Anmeldt 16. oktober 2016

Hotellet ble valgt bl.a. fordi det hadde flere bassenger og familierom. Vi fikk en 2-roms leilighet med 2 store senger og balkong. Rommet lå vestvendt, mot "sentrum" i Qawra og hadde derfor kveldssol. Det er greit på høsten, men kan nok være veldig varmt på sommeren. Aircondition fungerte helt greit med de temperaturer som var i oktober. Vær obs på at strømmen har bevegelsessensor og derfor slås aircondition av når man forlater rommet. For øvrig har så godt som alle rom balkong (så vel bare to rom på vår etasje uten), så ingen grunn til å betale ekstra til charterselskapene for å få balkong

De store bassengene var som forventet, men vannsklien passet nok best for de under 8-10 år. Området rundt bassengene var fine og rene. "Bassengbaren" serverte det som bassengbarer bør, nemlig drikkevarer, is og enkle lunsjretter. Det er et team av aktivitører (Animation crew) som sørger for aktiviteter i bassengområdet og Kids Club på dagtid, samt underholdning på kvelden. En artig og aktiv gjeng som faktisk blir kjent med sine gjester og får alle til å føle seg ivaretatt.

Frokosten var ok. Vanlige varme retter som eggerøre, omelett, bacon med mer, kanskje litt lite utvalg ift kjøttpålegg og oster. Veldig bra utvalg i brødvarer. Spisesalen har en forferdelig akustikk, så sitt ute på terrassen. Det er mindre støy fra trafikken. Vi prøvde middagsbuffeten en gang og den var helt grei, men vi foretrekker nok å bruke restaurantene ute på byen i stedet.

Hotellet kan anbefales på det varmeste.

Romtips: Sjøsiden har morgensol, bysiden kveldsol.
Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Henning S
Ludgarda S, Director of Sales på AX Seashells Resort at Suncrest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2016

We thank you for reviewing our hotel and of course for your recommendation.

It is great to read that you enjoyed the animation activities as well as the as well as your family apartment and pools.

There are four rooms on each floor as well as some more rooms on the first floor without a balcony - these are sold as economy rooms.

We hope you had a pleasant stay and send warm regards from Malta.

Anmeldt 29. juni 2016

Ved innskjekkingen på hotellet fikk vi klipset på oss et ubehagelig plastarmbånd som identifikasjon på at man var gjest på hotellet. Armbåndet skulle bæres natt og dag under hele oppholdet. Det var ikke mulig å få det av uten å klippe det av. Hotellrommet var greit nok, men vårt rom var nokså “slitent” og sto overhodet ikke i stil med bildene som hotellet selv har lag ut på nettet. Det var ok med en vannkoker på rommet, men koppene som hørte til ble hverken skiftet ut eller vasket av personalet etter bruk. Det var også kjøleskap på rommet men det fantes ikke ekstra glass. Frokosten var helt grei.
Vi overnattet på hotellet i fire netter, og poenget med besøket på Malta var å se Valetta og de andre historiske stedene. Bussen til Valetta har holdeplass rett utenfor hotellet. Bussturen til Valetta tok 1 time i en overfylt buss.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Tom T
Ludgarda S, Director of Sales på AX Seashells Resort at Suncrest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2016

We thank you for your review.

All our guests are given a band to wear at check in - with a colour relating to the board basis they booked. Being a very big hotel it gets very difficult to distinguish whether one is our guest or not especially in public areas. this is therefore an easy way to distinguish guests without having to ask for identification - of course we do this for our guests' safety.

We hope you managed to explore our beautiful capital city.

Cheers

Anmeldt 6. februar 2016

Plassert på hotellet ved velorganisert gruppereise. Pent hotell av litt eldre dato. Velfungerende på alle vis. Hyggelig betjening og resepsjon. Variert og alminnelig god mat. Men irish coffè er ikke kaffe latte med whisky! Enkel med godt fungerende badstu og hamam. Innendørs svømmebasseng i nabobygg hadde for lave temperaturer både i Jacuzzi, inneluft og svømmebasseng. Gode bussforbindelser like ved hotellet. Fint utgangspunkt for utflukter til alle deler av Malta.

Romtips: Best utsikt på nordsiden mot "fjorden", enda bedre i hjørnesuiter. Stille og mer sol på sørsiden, men kjedelig utsikt.
Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, DagB45
Ludgarda S, Director of Sales på AX Seashells Resort at Suncrest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2016

Many thanks for your review - it is great to read that your stay with us was a successful one.

Of course our staff are happy to read your comments - we are glad you also liked the food.

We send warm regards from Malta.

Anmeldt 16. desember 2015

Flott hotell som ligger en god halvtimes busstur fra Valletta. Anlegget er stort, men servicen er topp. Fikk tildelt rom i 3. etasje og her var alt på stell. Rent, ryddig og godt utstyrt rom med balkong!
Renhold hver dag med skifte av handduker og påfyll av toalettartikler og kaffe/te.
Flott sted å bo, med mange aktivitetstilbud. Lokalbussene koster bare 1,50 euro.

Romtips: Be om rom høyt opp og med havutsikt!
Dato for oppholdet: desember 2015
1  Takk, travelmann04
Ludgarda S, Director of Sales på AX Seashells Resort at Suncrest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2015

We thank you for reviewing our hotel and are glad you found most aspects of our hotel good and up to your expectations.

Indeed travelling by bus in Malta is very reasonable and our hotel is very well located with bus stops right in front of the door.

We hope you managed to visit some of our numerous places of interest and send sunny regards from Malta.