Anmeldt 21. oktober 2014

Hyggelig betjening som hjalp til når det trengtes. Blide og hyggelige, alt i alt et bra valg. Vi betalte ikke ekstra for rom med utsikt, det er lurt du gjør om du havner under 3. etage. Vi havnet i 5. etage og da var det greit å ikke betale ekstra.

Romtips: Wi-Fi var mulig i fellesområdet, men der satt det ofte barn og så på film slik at nettet ble veldig tregt. Hotellet bør lage WI-FI på rommene og heller ta litt betaling for det. Høyere etasjer har mindre støy fra aircondition.
Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, PerJacobsen
Anmeldt 1. juli 2013

Sunny Coast er et trivelig, sentralt beliggende hotell i Oura på Malta. Har personlig vært der 4 ganger, men ønsker meg fortsatt dit.
Det er jo ellers så mange attraksjoner å se på Malta at man trenger lang tid på å få med seg alt, å det skal man jo?
Bruk Norwegian, og du får et rimelig opphold. Malta er fortsatt blant de rimeligste reisemål i Europa.
God ferie!!
Knut

Romtips: Be om rom i tredje etasje. Har også fasiliteter for handikappede.
Dato for oppholdet: april 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, reisefrikOslo_Norge
Anmeldt 30. november 2012

Vi bodde på hotellet i to uker midt i november, og må bare si at det var en fornøyelse. Leiligheten var fin, med god plass og godt med utstyr. Trivelig og forekommende personale, god service med hånddukbytte hver dag og rengjøring hver tredje dag. To forhold som var under forventet standard var TV-forholdene, der det bare var tre brukbare kanaler, med arabisk teksting, til og med, og det andre var mangel på nettilgang, noe som bør være en selvfølge i våre dager. Det var riktignok muligheter fra baren, men å måtte be om passord hver gang burde være unødvendig.
Dette til tross, vi kommer gjerne tilbake til Sunny Coast!

Dato for oppholdet: november 2012
1  Takk, Jon Peder A
Anmeldt 17. september 2012

Bodde på Sunny Coast fra 18/8-1/9-2012. Hotellet er ok, men har innført Timeshare som vi ikke ble opplyst om når vi ankom hotellet. Når vi ankom fikk vi først et rom i første etasje som var helt greit. Mannen i resepsjonen var hyggelig og ga oss to nøklekort slik at vi kunne ha airconditionen på når vi gikk ut. Dette måtte vi senere betale 7 euro for. Vi bodde på rommet i to dager da vi fikk telefon om at vi måtte flytte til 7 etasje. Da jeg spurte om grunnen til at vi skulle flyttes fikk jeg beskjed om at det kunne bare Marie svare på som hadde bestemt det, og hun kom ikke før neste dag. Vi byttet rom, og fikk et nydelig rom i 7 etasje, men hva skjedde. Vi fikk beskjed om å flytte rom igjen. Det var dagen før vi skulle reise hjem. Jeg ble sint og henvendte meg i resepsjonen igjen. Denne gangen var det Marie som sto der. Jeg spurte om grunnen til at vi måtte flytte flere ganger i løpet av ferien. Da fikk jeg beskjed om at jeg hadde klaget på det første rommet vi fikk .Det stemte ikke. Blank løgn. Da tok jeg en telefon til mine Maltesiske venner som ringte hotellet og fikk ordnet opp i sakene. Da kunne de fortelle at Sunny Coast var et Time Share hotell. Så mitt råd til de som skal på ferie i 2 uker ikke bo på et slik hotell. Det er ikke noe moro å bli flyttet rundt på hotellet flere ganger i løpet av ferien. Ellers vil jeg si at hotellet er bra. Nesten for mye av det gode. Vi hadde hengt ut skilt på døren som sto at vi ikke ville forstyrres siden de kom for å vaske rommene ganske tidlig. Fem minutter etter at vi hadde hengt ut skiltet ringte de fra resepsjonen og ba oss slippe inn rengjøringspersonalet. Da var klokken halv ni på morgenen. Godt å kunne slappe av når man har ferie. Synd det skal være slik, for hotellet er fint, og ligger fint til for sol og bading. For meg blir det Malta igjen neste år, men et annet hotell.

Romtips: Havutsikt.
Dato for oppholdet: august 2012
1  Takk, MonaOsloOslo_Norge
Anmeldt 8. august 2012

Vi fikk en flott stor leilighet beliggende i 6. etasje med utsikt til en nokså trafikert gate. Hadde nok blitt litt mye støy å bo i de nederste etasjene. Leiligheten var relativt nyoppusset og var godt rengjort. Vi fikk nye håndklær hver dag, rengjøring og nytt sengetøy 2 ganger pr uke. Airconditioningen virket utmerket. På laveste nivå var det akkurat passe til å sove selv om det var 30 grader ute på natta. Betjeningen var svært hyggelig og imøtekommende. Restauranten i første etasje hadde god mat, men vi spiste bare et par ganger der. Ellers er inntrykket at det generelt er god og rimelig mat i restaurantene på hele øya. Badeanlegget var stort med mye folk og noe støy, men fint å bade fra bryggekanten. Et minus at man må reise ganske langt med buss for å finne en sandstrand. Et brukbart alternativ var imidlertid en offentlig badeplass med trapper / stiger ned i vannet som lå ca 5 minutters spasertur fra hotellet.

Romtips: Hvis du velger rom uten havutsikt bør du minst opp i 5. etasje.
Dato for oppholdet: juli 2012
Takk, viggorg