“Bra mat. God service.”

Vurdert som nr. 8 av 168 Restauranter i Bugibba
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 16 oktober 2016

En fin restaurant på torget i Bugibba. God service og god mat. Rikholdig meny. Kan anbefales. Passer for barnefamilier også.

Takk, Henning S

Anmeldt 24 juni 2015

Mange sitteplasse for gjestene, både i skyggen og i sola. Vi bestilte pizza, men jeg syns min ikke var godt nok stekt, da bunnen var veldig myk. Ellers var pizzaen helt grei. Jeg spiste en hawaiien, mens min mann spiste diavola. Han var fornøyd med sin pizza og at den var sterk.

Takk, Kristine K
Maria Christine P, Marketing Manager på Victoria Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 juli 2015

Dear Kristine K,

Thank you for taking the time to review us, we are glad you enjoyed your meal however for future reference kindly advise your server of any issues with your dish and we would be happy to sort it out.

We look forward to your next visit.

Kind Regards

Maria

Anmeldt 14 juni 2015 via mobile enheter

God mat, spiste både lunsj og middag på stedet. Det er også god service på restauranten. I baren er det hyggelige og kjekke bartendere som vet hvordan de skal blande gode drinker. Absolutt verdt et besøk!

Takk, Malin K
Maria Christine P, Marketing Manager på Victoria Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18 juni 2015

Dear Malin K,

Thank you for your kind review, we are glad you enjoyed both your lunch and dinner, with a little help from our bartenders too. :)

We look forward to your return sometime in the near future.

Kind Regards

Maria

Anmeldt 2 juni 2014

Burgeren var kjedelig, men tror de er bedre på andre ting. Ellers et trivelig og sentralt sted for å sitte og ta en øl eller 5

Takk, Eddie S
Anmeldt 17 mai 2014 via mobile enheter

Spiste på restauranten hver dag, den uken vi var på Malta. Meget god mat i og hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Svenn Erik L

Reisende som så på Victoria Restaurant, så også på

St. Paul's Bay, Malta

Har du vært i Victoria Restaurant? Del dine erfaringer!