“Drar heller til Burger king enn til DuVerden”
Anmeldelse av Du Verden Sortland

Du Verden Sortland
Vurdert som nr. 10 av 15 Restauranter i Sortland
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Drar heller til Burger King som ligger ved siden enn å spise her.

Duverden bruker å være bra, det er bare 8 bord og mange ansatte som jobbet denne kvelden.

Bestillte forrett som jeg aldri fikk, når jeg etterspurte å få penger tilbake for en forrett jeg ikke fikk blir det ikke heller ordnet.

Vi fikk hovedrett først, måtte mase om bestikk, drikke og krydder.

Øl jeg bestilte var fullt med skum og ikke den bestilte halv liter som det burde være.

Takk, Alex87Robins

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Alt i alt, en fin spise opplevelse.

Når du kommer inn i lokalet så er det første du ser kjøkkenet. Går du lengre inn finner du en hyggelig resturant, med koselige omgivelser. Det ser ut til at det bare er én servitør på jobb, så det eneste ledige bordet som er ledig, fullt av talleskrner, tar litt tid før det blir tilgjengelig. Jeg bestiller via QR-kode mens jeg venter.

Jeg bestiller ishavsrøye og husets hvitvin. Sum 389 kr.

30 min etter bestilling kommer maten.
Vinen, og vann jeg ikke har bestilt, men som ble godt mottatt, kommer ca. 10 min senere. Vinen smaker godt. Maten også.

Ble en gledelig overraskelse da jeg skulle bestille dessert. Hadde visst fått en liten medlemsbonus. Så desserten ble på nette 32 kr. Det var jordbærostekake.

De meg feil dessert, noe som egentlig ikke gjorde meg noe, siden jeg fikk sjokoladefondant. Men de rettet opp før jeg fikk begynt å spist. Det tok litt tid før jeg fikk en skje til min dessert. Dette ble kompensert med gratis te og nonstop.

Takk, Guide45856364232
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Bestilt bord på nett. Bordet var opptatt når vi ankom så paret måtte flytte på seg. Fikk beskjed fra servitør vi måtte bestille på app eller ved disk. Fire stk bestilte på app med hver sin mobil. Dermed kom ikke mat og drikke samtidig. Ikke fikk jeg potet til ishavsrøye, noe servitøren kunne opplyst meg om. Selleripureen var seig og mer som en suppe. Uorganisert plass. Dette var mer som en kafé ikke en spiseplass. Styr unna. Du Verden kan bedre andre plasser!!

2  Takk, Tourist52938660861
Anmeldt 21. juli 2021

Ja vi skannet QR-kode for å bestille og betale, men det gjør man mange steder i disse dager.. Dette er ikke noe gourmet-restaurant, men litt mer et hyggelig spiseri/cafėpreg. Vi fikk maten raskt, servitørene kom og spurte om det smakte, og var veldig påkoblet. Maten var veldig god. Det var nydelig hjemmelaget hamburger, god Club-sandwich og smakfull fish’n chips. Jeg vil sammenligne det litt med Egon o.l. I forhold til nivå på restaurant. En hyggelig opplevelse, som vi gjerne gjentar, om vi kommer tilbake til de traktene.

Takk, Synnewi
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

For det, kor e den hyggelige kelneren som skal forklare vin og mat??? Går ut for å hygge seg, så må man laste ned maten på internett. Dette blir for dumt når man har en restaurant i så hyggelige omgivelser. STYR UNNA!!

1  Takk, trondi13
Georgiana T, Daglig leder på Du Verden Sortland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei. Den hyggelige kelneren som skal forklare vin og mat ønsker dessvere ikke å jobbe o restaurantbransjen lenger. Vi har ikke nok folk på jobb. Dette er ett problem i hele Norge, men i stedet for å stenge valgte vi å få hjelp av en app. Appen vår er ingen grunn til klage da man er informert om dette med enn gang. Du kan velge å bruke den, bestille ved disken eller å gå andre plasser. Betjeningen er alltid hyggelig og hjelpsom og maten vår er god. Mange som synes det er artig å bestille med app. Hvorfor skal de styre unna?
Med vennlig hilsen,
Du Verden Sortland teamet

Reisende som så på Du Verden Sortland, så også på

Sortland, Nordland

Har du vært i Du Verden Sortland? Del dine erfaringer!