ScandicHotels.comUSD 121
Priceline
Anmeldt 12. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Sven Walczak, General Manager på Scandic Sortland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nytt og fint hotell med fantastisk beliggenhet med havet rett utenfor. Vi hadde flott utsikt fra rommet! Brygge med uteservering og peisbord var kos. Nydelig frokost med godt utvalg og hyggelig betjening. Vi koste oss og kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Takk, N3780IVlindal

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er veldig glade for at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen.
Mvh,
Team Scandic Sortland

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk bra hotell lokalisert bra med tanke på nærhet til sentrum av Sortland. Super restaurant med god mat og drikke, frokosten er super. Gratis parkering ved hotellet med god plass. Flott personalet og rene fine rom med bra utsikt. Kan anbefales!

1  Takk, mariuspeders1

Hei Marius,
Mvh,
Team Scandic Sortland

Anmeldt 7. juni 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Sven Walczak, General Manager på Scandic Sortland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2021

Anmeldt 7. juni 2021