ScandicHotels.comUSD 121
Anmeldt 4. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 31. juli 2021

Nytt og fint hotell, Master Suite var veldig fin med god utsikt, god valuta for pengene!
Personalet var hyggelig og hjelpsom. Som alltid en veldig god Scandic frokost med godt utvalg, kveite til middag var veldig god, tommel opp.
Savnet litt mer utvalg av øl til maten, og kelneren kunne godt hatt litt mer kunnskap og erfaring. Renhold var helt greit, men kunne da ha sjekket at om håndsåpe trengte påfyll, småting…
Alt i alt ett veldig fint og bra hotell, og at personalet smiler fra øre til øre hele dagen gjør bare oppholdet tipp topp .

Ps: parkering på nabotomt er gratis. AC lading tilgjengelig på betalt parkeringsplass.

Takk, josteinl595
Sven Walczak, General Manager på Scandic Sortland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding, og vi er glade for at du likte oppholdet hos oss. Takk også for punktet hvor vi kan bli flinkere
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen på hotellet.

Med vennlig hilsen,
Team Scandic Sortland

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette er et flott og nytt hotell med fin beliggenhet på kaia i Sortland. Hyggelig og smilende personale, veldig god frokostbuffet med stort utvalg.
Middagsrettene litt varierende, noe veldig godt, noe litt lite smak.
Det som trekker ned er renhold på rommet. Vi bodde der over flere netter, og rommet ble veldig støvete og skittent fordi rommet ikke ble rengjort. (Se bilder. Støvdotter på badet og i gangen, støvlag på sengegavlen)
Hadde forventet bedre rengjøring på et hotell i den prisklassen.

Takk, Voyage12298237421
Anmeldt 26. juli 2021

Utrolig fint hotell, med nydelig utsikt. Og god service. Maten var og veldig bra. Både frokost og middag. Lite minus at en må betale for parkering. Hotellet anbefales. Veldig fine rom, med fin utsikt.

Romtips: Utsikt over havet
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Persteinskog

Takk for hyggelig tilbakemelding, og vi er glade for at du likte oppholdet hos oss. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen på hotellet.
Med vennlig hilsen,
Team Scandic Sortland

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Jeg forstår det slik at dette hotellet er temmelig nytt, og dermed ikke har vært i drift veldig lenge. Jeg opplevde at det merkes på flere måter.

Vi kom dit en regnfull sommerkveld med elbil. Vi trengte å lade bilen før vi reiste videre neste dag. Jeg hadde spurt i forkant på e-post om hotellet hadde ladeplasser for elbil, og fikk da det korte svaret «Ja».

Det viste seg at hotellet ikke har egne parkeringsplasser i det hele tatt, her må vi betale på en parkeringsplass som er drevet av OnePark. Det er også ladere for elbil der, men jentene i resepsjonen hadde ingen kunnskap om hvordan disse laderne fungerer med tanke på betaling. Jeg styra masse på nettsiden til OnePark og Google for å finne ut hvordan systemet for betaling av lading fungerer, men fant ikke svar. Jeg prøvde å koble på bilen uten å gjøre noe for å betale, og da begynte bilen å lade med en gang. Jeg tenker at dette bør de ansatte i resepsjonen ha kunnskap om.

Vi har bodd mye på Scandic, og alle familiens telefoner, laptoper og iPader kobler seg automatisk på hotellets wifi når vi bor på Scandic. Men ikke her, fordi Scandic Sortland har valgt en annen løsning. Vi fikk passord til wifi, men dette fungerte ikke. Jentene i resepsjonen svarte da at det fungerer hos alle andre, og de var ikke innstilt på å gjøre noe for å hjelpe oss mer. Etterhvert fikk vi logge oss på et alternativt nett, og i løpet av kvelden fikk vi beskjed om at det var faktisk noe galt med nettet - så de rebootet nettet, og nå fungerte det nettet vi opprinnelig prøvde å logge oss på.

Vi hadde to rom med dør mellom (pga familie med tre barn). Det ene rommet var godt og varmt, mens det andre var iskaldt (selv om vi skrudde varmen helt opp på det rommet). Det kjentes som det var utett i vinduet, fordi det trakk mye kald luft inn gjennom der.

Vårt minste barn sov i uttrekkbar sovesofa, og denne var ikke god for noen å sove i. Den var som å ligge direkte på fjærene i madrassen, og hotellet hadde ikke noen ordentlig overmadrass å tilby. De la en ekstra dyne oppå så det ble så noenlunde å sove på.

Frokosten var stappfull, og ikke mulig å overholde smittevernsregler på. Det var ikke plass til alle i frokostsalen, så vi ble henvist til å spise i et konferanserom. Her var det ikke like koselig, og heller ikke veldig godt og varmt.

Vi har kjørt rundt i Nord-Norge denne ferien, og denne overnattingen var årets klart dyreste. Hotellet innfridde ikke. Vi fikk en økonomisk kompensasjon for alt dette, så vi har sånn sett ikke noe å klage på - men jeg skriver dette her fordi jeg synes hotellet bør forbedre seg på mange områder.

Hadde vi ikke fått kompensasjon fra hotellet, så hadde det blitt en toer.

1  Takk, evlenol