ScandicHotels.com
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 6. august 2021

Rommet som var tildelt oss var ikke vasket og laken var ikke byttet og jeg måtte si ifra til vaskedame som var tilstede da vi kom. Ingen klimaanlegg. Frokosten var bra. Det var våres første gang her og var litt skuffende.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, jonie d
Sven Walczak, General Manager på Scandic Sortland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei,
Vi beklager selvfølgelig at renholdet ikke var som det skulle ved ditt opphold, vi har lokalisert problemet og det har vært en feilkommunikasjon mellom resepsjon og housekeeping. Vi jobber med saken ang. Klimaanlegget og det blir fikset snarest.
Vi håper dette ikke ødelegger deres inntrykk av Vesterålen og Sortland og dersom dere vil bo hos oss igjen ber vi deg ta direkte kontakt med oss så vi kan gi dere en god opplevelse til en god pris.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 4. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 31. juli 2021

Nytt og fint hotell, Master Suite var veldig fin med god utsikt, god valuta for pengene!
Personalet var hyggelig og hjelpsom. Som alltid en veldig god Scandic frokost med godt utvalg, kveite til middag var veldig god, tommel opp.
Savnet litt mer utvalg av øl til maten, og kelneren kunne godt hatt litt mer kunnskap og erfaring. Renhold var helt greit, men kunne da ha sjekket at om håndsåpe trengte påfyll, småting…
Alt i alt ett veldig fint og bra hotell, og at personalet smiler fra øre til øre hele dagen gjør bare oppholdet tipp topp .

Ps: parkering på nabotomt er gratis. AC lading tilgjengelig på betalt parkeringsplass.

Takk, josteinl595

Takk for hyggelig tilbakemelding, og vi er glade for at du likte oppholdet hos oss. Takk også for punktet hvor vi kan bli flinkere
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen på hotellet.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette er et flott og nytt hotell med fin beliggenhet på kaia i Sortland. Hyggelig og smilende personale, veldig god frokostbuffet med stort utvalg.
Middagsrettene litt varierende, noe veldig godt, noe litt lite smak.
Det som trekker ned er renhold på rommet. Vi bodde der over flere netter, og rommet ble veldig støvete og skittent fordi rommet ikke ble rengjort. (Se bilder. Støvdotter på badet og i gangen, støvlag på sengegavlen)
Hadde forventet bedre rengjøring på et hotell i den prisklassen.

Takk, Voyage12298237421
Anmeldt 26. juli 2021

Utrolig fint hotell, med nydelig utsikt. Og god service. Maten var og veldig bra. Både frokost og middag. Lite minus at en må betale for parkering. Hotellet anbefales. Veldig fine rom, med fin utsikt.

Romtips: Utsikt over havet
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Persteinskog

Takk for hyggelig tilbakemelding, og vi er glade for at du likte oppholdet hos oss. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen på hotellet.
Med vennlig hilsen,