ScandicHotels.comUSD 119
Priceline
Anmeldt 25. august 2021

Hyggelige ansatte, rent og pent (nytt) og god frokost. Fin utsikt fra rommet langs sundet og broen, der hurtigruten - og andre båter - passerte. Det er også en pen plass ute, der det er godt å sitte når været er bra.

Takk, 211karlu
Sven Walczak, General Manager på Scandic Sortland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei, tusen takk for gode tilbakemeldinger. Vi er veldig glad for at du likte oppholdet hos oss og gleder oss til å ønske deg velkommen igjen.
Mvh,
Scandic Sortland

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Scandic Sortland er et nytt og moderne hotell som ligger på kaia midt i Sortland sentrum. Det er stor parkeringsplass utenfor som er avgiftsbelagt (kr. 70,-) pr. døgn. Vi ble møtt av ei hyggelig resepsjonist og fikk rom i 5. etasje, det var et standard rom med fin utsikt som hadde kjøleskap. Vi bodde der 1 natt før vi måtte ta 3 netter i en suite på grunn av at hotellet var fult. Den var stor med egen soveromsavdeling, stort bad med dusj og badekar, spisebord og salongbord. God utsikt, da det var store vinduer til to sider av bygget.

Frokosten var også svært god og hadde alt en kunne ønske seg. Betjeningen var hyggelig alt fra rengjøringspersonale til kjøkkenpersonalet .

Kommer vi til Sortland igjen, så blir det overnatting på Scandic Sortland.

2  Takk, P1870UJtoms
Sven Walczak, General Manager på Scandic Sortland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding, og vi er glade for at du likte oppholdet hos oss. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen på hotellet.
Med vennlig hilsen,

Anmeldt 6. august 2021

Rommet som var tildelt oss var ikke vasket og laken var ikke byttet og jeg måtte si ifra til vaskedame som var tilstede da vi kom. Ingen klimaanlegg. Frokosten var bra. Det var våres første gang her og var litt skuffende.

Takk, jonie d

Hei,
Vi beklager selvfølgelig at renholdet ikke var som det skulle ved ditt opphold, vi har lokalisert problemet og det har vært en feilkommunikasjon mellom resepsjon og housekeeping. Vi jobber med saken ang. Klimaanlegget og det blir fikset snarest.
Vi håper dette ikke ødelegger deres inntrykk av Vesterålen og Sortland og dersom dere vil bo hos oss igjen ber vi deg ta direkte kontakt med oss så vi kan gi dere en god opplevelse til en god pris.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 4. august 2021

Anmeldt 31. juli 2021

Nytt og fint hotell, Master Suite var veldig fin med god utsikt, god valuta for pengene!
Personalet var hyggelig og hjelpsom. Som alltid en veldig god Scandic frokost med godt utvalg, kveite til middag var veldig god, tommel opp.
Savnet litt mer utvalg av øl til maten, og kelneren kunne godt hatt litt mer kunnskap og erfaring. Renhold var helt greit, men kunne da ha sjekket at om håndsåpe trengte påfyll, småting…
Alt i alt ett veldig fint og bra hotell, og at personalet smiler fra øre til øre hele dagen gjør bare oppholdet tipp topp .

Ps: parkering på nabotomt er gratis. AC lading tilgjengelig på betalt parkeringsplass.

Takk, josteinl595

Takk for hyggelig tilbakemelding, og vi er glade for at du likte oppholdet hos oss. Takk også for punktet hvor vi kan bli flinkere
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen på hotellet.

Med vennlig hilsen,