Geir S
1,0 av 5 boblerAnmeldt 6. aug. 2020
Dato for oppholdet: august 2020
Romtips: Ingen rom har ok utsikt pga. store gardiner og rot og og atter rot utenfor.
1,0 av 5 boblerVerdi
10.0 km fra Vesterålen Sjøhus, Sjøhushotellet på Sortland
Sortland Camping 2
  • Priceline
2.0 km fra Vesterålen Sjøhus, Sjøhushotellet på Sortland
View from the road to the airport (Evenes)
    3.0 km fra Vesterålen Sjøhus, Sjøhushotellet på Sortland
      0.0 km fra Vesterålen Sjøhus, Sjøhushotellet på Sortland
      63.7 km fra Vesterålen Sjøhus, Sjøhushotellet på Sortland
      68.9 km fra Vesterålen Sjøhus, Sjøhushotellet på Sortland
      64.2 km fra Vesterålen Sjøhus, Sjøhushotellet på Sortland
      64.4 km fra Vesterålen Sjøhus, Sjøhushotellet på Sortland
      Se flere hoteller i Sortland
      Anmeldt 11. juli 2019

Hvis du ønsker å overnatte på noe annet enn hotell, er dette stedet! Vi leide et hyggelig hus ved sjøkanten, huset var nyoppusset og innredet i en retrostil som ga en hjemmekoselig følelse. Samtidig var det et nytt, moderne kjøkken og bad, og alt var rent og pent. Nydelig plassering langs Hurtigrute-leden mot Sortland. Et sted som absolutt kan anbefales!

Romtips: Johannesstua var veldig koselig.
      Dato for oppholdet: juli 2019
      Takk, Torill H
      Anmeldt 6. juli 2019

Vi var her i 2005 og husket det som hyggelig. Det virker imidlertid ikke som det har blitt vedlikeholdt siden da, så stedet har blitt mer «autentisk og rustikt» i form av store råteskader i vegger, og generelt mangelfulle leiligheter. Vinduer lar seg ikke åpne og det er åpenbare soppangrep i karmer ol. Jeg ville ikke bodd her hvis jeg var asmatiker eller allergisk mot sopp. Det er flere kreative reparasjoner med bruk av strips og tape så her kan hobbyfikseren plukke om mange triks. Dusjhodet har for eksempel sprukket og blitt reparert med eltape, og det fører til at det ikke lenger spares på vann; kaskader av varmt vann fosser ut, noe som er deilig, kun avbrutt av store drypp av kaldtvann som renner ut av himlingen på grunn av at endel av dusjstrålen står rett i taket. En artig effekt.
      Litt synd at de tillater campingbiler inn på tunet mellom hyttene, så da forsvinner jo litt av sjarmen med sjøhus. Det er hyggelig med ferierende, men når campingbilfolka tråkker opp i frokosten fordi de «bare» skal koble til litt strøm kan man jo like godt og mye billigere bo på campingplass. Stedet er allright tilrettelagt for fiske da de har molo med terassebordkledning utenfor, men også her er forfallet kommet langt.
      De markedsfører seg som et sted med lekeplass og badestamp. Og det har de, men huskestativet har ikke husker, og sandkassen er skikkelig gjengrodd. Og siden vi snakker om badestampen; det hører med historien at at de skulle ha 1200kr for å varme opp vannet. Kanskje det er derfor det vokser mose i den.
      Uteområdet er generelt søplete og overgrodd og det er synd for beliggenheten er skikkelig fin.
      Tenåringen gir tommel opp for rask wifi, så det skal de ha. Han vet hva han snakker om. Så hva skal man si om Vesterålen Sjøhus?
      Stedet har vært fint, og har absolutt et potensiale for å bli bra. Sånn det er nå egner det seg til enkel overnatting. Bare så synd at de totalt priser seg ut av segmentet sitt.

Dato for oppholdet: juli 2019
      3  Takk, Espen T
      Anmeldt 11. juni 2019

Sørg for ikke å havne i huset som heter Møysalen, det er pill råttent....lukter forferdelig muggsopp i hele huset fra et fellesbad....får heldigvis plass på Strand Hotell Sortland etter 2 netter her, som også blir billigere, eget bad og frokost

Dato for oppholdet: juni 2019
      2  Takk, Cicicxx
      Anmeldt 30. juli 2018

Dette overnattingsstedet var en stor skuffelse. Først og fremst fordi servicenivået er på et bunnivå man sjelden opplever. Vi var to venninner som overnattet ei natt i et sjøhus - med fjelltur i området som formål. Vi forventet at stedet hadde en restaurant, siden vi hadde sett det på nettsiden deres. Den var stengt. TV virket ikke. Internett fungerte heller ikke stabilt, og var borte store deler av tida vi var der. Videre var det ikke speil på badet og knapt med dopapir. Kjøkkenbordet var klisset av inntørket syltetøy. Hytta framsto ikke som rein. Det var ingen hårføner på badet. Det var ikke vasketue eller kopphåndduk på kjøkkenet. I tillegg ble vi avkrevd mer for oppholdet (prisen ligger på høyde med hotellene i nærheten!) enn vi hadde avtalt på forhånd gjennom booking.com. Alt dette toppet seg for oss fordi det ikke var noen ydmykhet å spore hos innehaver. Veldig uprofesjonell kundebehandling, som gjorde oss helt sikre på at vi aldri skal tilbake hit! Lenge siden vi er blitt behandlet så dårlig!

Dato for oppholdet: juli 2018
      • Reisetype: Reiste med venner
      10  Takk, Lisbet R
      Anmeldt 14. november 2017 via mobile enheter

Kjempe koselig mottagelse!!
      Booket grunnet ingen ledige rom i Harstad. Derfor fikk de kort tid til å fyre opp huset. Men, de satt på ovnen i stuen og badet før jeg kom 1 snau time senere.
      Og jeg koser meg nå i godstolen foran tv'n.
      Dette er en positiv opplevelse og jeg nyter hyggen!!

Dato for oppholdet: november 2017
      Reisetype: Reiste alene