“Hyggelig opplevelse, skuffende mat”
Anmeldelse av Sult Grill House

Sult Grill House
Vurdert som nr. 8 av 15 Restauranter i Sortland
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Smakløs svidd mat, mangler helt den røkte smaken som blir lovt i beskrivelsen, servitørens blide og hyggelige mottakelse av vår klage, smat vilje til å gjøre dette til en mer positiv opplevelse gjør at dette ble en toer istedet for karakter 1.

1  Takk, josteinj877

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefornøyd! Vi var 4 som ble anbefalt deres delingsrett for minimum 4 personer. Da fikk vi litt av alt fra menyen, helt konge! Kjøttet var perfekt stekt (på Josper grill) og tilbehøret var digg. Kelner garanterte at vi skulle bli mette, han hadde helt rett! God rødvin fikk vi også. Anbefales på det sterkeste!

2  Takk, lonenilssen89
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en solid nedtur.
Har spist på Sortland hotell før, og har synes det var god mat der, har spist gode pastaretter og fiskeretter.

Siden dette ble relansert som et grillhus så hadde store forventninger til min første tur dit.
Jeg og min samboer bestilte hver vår burger. Og dette var rett og slett ikke bra nok. Kjøttet var knusktørt, brødene minnet om sesambrød man får kjøpt på butikken og inne i burgeren var det en avokado/guacamoleblanding. Kombinert med tørt kjøtt og bacon smakte dette vondt. Tilbehøret var chips, uten noen slags form for BBC-saus eller ketchup, dressing.
Ikke noe møst med tilbehør til chips, men siden burgeren var så innmari tørr, så hadde det hjulpet litt.

Det var heller ikke snev av grillsmak på maten, noe man bør forvente på et grillhus, det er såpass mye gode burgeren man får servert rundt omkring, så denne vil jeg absolutt ikke anbefale.

2  Takk, joeranoeks
Anmeldt 16. juli 2021

Slett service og alt for lang ventetid. Fikk ikke bestille drikke før mat. Tydelig stressa servitører. Sjokkerende å se at enkelte bord måtte vente over 45 minutter for å få menyer. Med 9 bord på det meste i løpet av tre timer skulle man tro at det var en smal sak. Det beste var drinkene. Fraråde å bestille dessert. Mojitotiramisu var tre ladyfingers i en tyntflytende limesaus. Trist at en nyåpnet restaurant starter så dårlig.

1  Takk, jennyrB8173FI
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Sult Grill House, så også på

Sortland, Nordland

Har du vært i Sult Grill House? Del dine erfaringer!