Agoda.com
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

For alle som vurderer å bo her
viktig info:
Dere må dra til Sortland hotell før innsjekk og spise frokost. Et lite stykke å gå dit.

Positivt: Mitt rom var rent. Internett fungerte ok.
Gratis parkering var supert!
Frokosten på Hotell Sortland var veldig god og de ansatte der var veldig hyggelig.

Minus: Gammelt og slitt hotell. Kontakter som henger fra veggen. Man hørte veldig godt mellom rommene og gangen.
Dyr pris før et så slitt hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, 29synn_vel
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Ved booking ble jeg ikke informert om at det var ubetjent «hotell». Wifi fungerte ikke. Liten TV med få kanaler. Utsikt rett i veggen. Mellom vinduet mitt og veggen er det innkjøring til garasje. Ble vekket av folk i garasjen (altså vegg i vegg med mitt rom) om morgenen. Dårlig rengjort. Ser ikke ut som om det er vasket rundt her det siste tiåret (flekker på vegger og tak). Lytt ut til korridor. Hadde prisen vært lavere og wifien fungert hadde det kanskje berget en stjerne. Ut i fra tidligere anmeldelser ser det ikke ut til at de som styrer «hotellet» bryr seg om å gjøre overnattingen bedre for gjestene i framtiden! Ta heller med telt.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, 497vibekej
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Er på jobb på Sortland og booket rom på Strand Hotell.Da jeg skulle sjekke inn ble jeg møtt av en sur type som sa at jeg skulle til Sortland hotell, gikk da byen rundt, fant hotellet, sjekket inn, trodde jeg.... Dro rett ut på jobb, kom tilbake til Sortland hotell, fikk da beskjed om å gå til Strand hotell, for der var rommet mittIkke nok med det, ingen service, må tilbake halve byen rundt for å få frokost i morra tidlig.... Dette kunne de informert om v bestilling, da hadde jeg sldri i verden booket overnatting her!! Elendig, rett og slett! Grudomme rom til 1000 kr!!!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 802kristink
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi var en familie på fem voksne som overnattet to døgn. Disponerte tre rom i tredje etasje, rommene hadde god størrelse, var lyse, og hadde gode senger. Alle rommene var utstyrt med to gode stoler, og det ene rommet var utstyrt med kjøleskap og vannkoker, noe som passet oss godt.
Rommene var rene, og det kom rengjøringspersonell daglig.
God frokost på Sortland Hotell, 5 min gange unna.
Gratis parkering rett over gaten.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 264karina
Anmeldt 27. februar 2019 via mobile enheter

Dette brakkelignende greine av et «hotell» ligger pent plassert midt mellom en parkeringsplass og en (nedlagt?) bowling. Ved første øyekast ser det ut som en kontorbygning, men det blir verre. Mens man låser seg inn og går opp trappen til riktig rom anbefales der å ikke tenke på «Ondskapems Hotell», denne assosiasjonen forsterkes nemlig når man runder svingen inn til korridoren hvor rommet ligger og man forventer å se Jack Nicholson med øksa klar til hugg.
Rommet i seg selv er «greit nok», om det bare hadde kostet mindre enn 800kr. Utsikt over et tak og rett inn i en annen bygning som raskt får en til å trekke for gardinene. 2 enkeltsenger og en TV som er plassert så oppi et hjørne at man må stå for å se på.
Man må gå 250m til Sortland hotell hvor frokosten serveres, men når det styrtregner og blåser så frister ikke det. Ble fortalt av resepsjonisten på Sortland Hotell at det er en kaffeautomat man står fritt til å bruke, pent plassert ved hovedinngangen, og det burde bidra til å øke livsgleden etter 1 natt her. Det resepsjonisten «glemte» å nevne var at at den bruker ca.60 min på å varme seg opp. Ingen kaffe altså. Og med det mistet dette herlige alternativet til hotell sin siste stjerne. Hadde det gått an å gi terningkast 0 hadde det blitt slik.

Føler denne anmeldelsen dekker det meste egentlig. God tur!

Dato for oppholdet: februar 2019
1  Takk, SuperAnett