“Bra mat i hyggelige omgivelser”
Anmeldelse av Saabyes Bibliotek

Saabyes Bibliotek
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Sortland
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 7. november 2018

God service, rolig dempet stemning og bra mat er en grei oppsummering. Forholdsvis enkel meny, men litt for ehver smak. Kjøkkenet innfridde over forventningene. Perfekt stekt både lam og entrecote!
Utvalget av viner er imidlertid sterkt begrenset, og dette må det tas tak i!

Takk, Geir Morten R

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Utmerket service og god mat. Min nye favorittrestaurant på Sortland! Anbefales for alle som vil spise i rolige omgivelser midt i sentrum av Sortland

Dato for besøk: august 2018
Takk, FrankHanss
Anmeldt 30. juli 2018

Saabyes Bibliotek på Sortland hotell var en utmerket opplevelse. Boknafisken der er kanskje den beste boknafisken jeg har spist, med sprøstekte løkringer og en fantastisk purresaus til fisk og poteter. Spennende alternativ til mer tradisjonelt tilbehør til boknafisk. Da mitt reisefølge ønsket litt mer fisk, var det ingen problem å få litt ekstra. Sånt setter vi pris på :) Restauranten er førstevalg neste gang vi besøker Sortland.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Lisbet R
Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Helt Ok hjemmelaget burger med tørrt brød. Lite folk. God aioli det gjerne kunne vært mer av.

Greie pommes frittes.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Mtangeraas
Anmeldt 7. april 2017

Nå serveres det meste i den store spisesalen, men kjøkkenet er det samme. En katastrofe denne kvelden. Vi var tre med høye forventninger etter tidliger besøk. Skal kun omtale potetene. Industriskrelt og forhåndskokt. Alle fikk kalde poteter. Klage. "Kokken" kom selv lang tid etter tilbake med dampende poteter og beklagelse. Kjernetemperatur også nå lik kjøleskaptemperatur.... ille...den kvinnelige servitør reddet noe av kvelden..

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, Lars162

Reisende som så på Saabyes Bibliotek, så også på

Har du vært i Saabyes Bibliotek? Del dine erfaringer!