“Supert!”

Saabyes Bibliotek
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Sortland
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten to kvelder. Spiste pasta carbonara, lokalt lam, og kyllingsalat. Drakk øl og vin. Veldig god mat! Gode smakssammensetninger. Super service med hyggelig personale som er våkne og alltid blide. Anbefaler dette stedet høyt! Et ekstra pluss for Lars Saabye Christensen biblioteket, hilsen stor fan!

Takk, ask_luj

Anmeldt 18. juli 2020

Veldig behagelig atmosfære. Maten var fortreffelig og servicen upåklagelig. Anbefaler et godt middagsmåltid her.

1  Takk, BirgitBr
Anmeldt 17. oktober 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat. Biffen var perfekt tilberedt med nydelig tilbehør. Koselig atmosfære. Gir min beste anbefalning.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, st1n3
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Bestilte Dagens som var reinsdyrgryte smakte fantastisk godt! Trivelig bevertning. Koselig atmosfære. Hustelefonen som hang på veggen og ringte innimellom kunne med fordel ha vært fjernet. Litt rart at servitøren sitter bak baren 3 meter unna mens gjestene spiser, føles litt som om man blir overvåket!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 497vibekej
Anmeldt 5. august 2019

Vi overnattet på Sortland hotell og valgte å spise på Saabyes bibliotek. Jeg spiste en aldeles nydelig ishavsrøye og mitt reisefølge var også godt fornøyd med sin kveite. Servitøren var dyktig og vennlig. Det er også en god stemning i lokalet, ikke hver dag man spiser i et bibliotek.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, anneo518

Reisende som så på Saabyes Bibliotek, så også på

Har du vært i Saabyes Bibliotek? Del dine erfaringer!