“Anbefales på det varmeste ”
Anmeldelse av Saabyes Bibliotek

Saabyes Bibliotek
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Sortland
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Kom sent fram til Sortland en onsdag kveld, og tenkte det var greit å spise på hotellet siden jeg også skulle bo der. De hadde mye fristende på menyen, og valget falt på boknafisk. Etter ca 15 minutter kom maten på bordet, noe som absolutt er akseptabel ventetid. Og boknafisken var verd å vente på! Den smakte helt fortreffelig, og var også lekkert lagt opp på tallerkenen. Med en øl til, ble det et festmåltid.

Siden jeg var så fornøyd, bestemte jeg meg for å spise her også neste kveld. Været var så bra at jeg da valgte å sitte ute i hotellets fine bakgård. Bestilte pizza, en variant med spekeskinke, og den smakte virkelig godt.

I tillegg til god mat, må også service og lokaler fremheves. Overkommelige priser er det òg. Jeg er ikke i tvil om at jeg skal spise og bo her også neste gang jeg kommer til Sortland.

Takk, MiaMJ74

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten to kvelder. Spiste pasta carbonara, lokalt lam, og kyllingsalat. Drakk øl og vin. Veldig god mat! Gode smakssammensetninger. Super service med hyggelig personale som er våkne og alltid blide. Anbefaler dette stedet høyt! Et ekstra pluss for Lars Saabye Christensen biblioteket, hilsen stor fan!

Takk, ask_luj
Anmeldt 18. juli 2020

Veldig behagelig atmosfære. Maten var fortreffelig og servicen upåklagelig. Anbefaler et godt middagsmåltid her.

1  Takk, BirgitBr
Anmeldt 17. oktober 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat. Biffen var perfekt tilberedt med nydelig tilbehør. Koselig atmosfære. Gir min beste anbefalning.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, st1n3
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Bestilte Dagens som var reinsdyrgryte smakte fantastisk godt! Trivelig bevertning. Koselig atmosfære. Hustelefonen som hang på veggen og ringte innimellom kunne med fordel ha vært fjernet. Litt rart at servitøren sitter bak baren 3 meter unna mens gjestene spiser, føles litt som om man blir overvåket!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 497vibekej

Reisende som så på Saabyes Bibliotek, så også på

Har du vært i Saabyes Bibliotek? Del dine erfaringer!