“Fantastisk god mat”

Milano Pizza kebab
Vurdert som nr. 10 av 14 Restauranter i Sortland
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 27. november 2018

Den beste maten på Sortland, får man her. Kebaben der er kjempe god og pizzaen er også god. Servicen er helt grei, og kunne gjerne ha vært bedre, men maten der er kjempe god. Så hvis man er på Sortland og skal spise. Så anbefaler jeg Milano på det høyeste. Dit skal ihvertfall jeg tilbake neste gang jeg besøker Sortland

Dato for besøk: februar 2018
Takk, David_Kar02

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Helt ok mat til en grei pris. Ikke noe å verken utsette eller dra frem både når det gjelder mat og service. Gjennomsnittlig.

Takk, snipa
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Fastfood restaurant sentralt plassert på torget. Ganske kjapp og grei servering. Enkel meny uten mer avanserte retter.

Takk, FrankHanss
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Var der i dag for å spise. 3 ansatte kom ut fra bakrommet/kjøkkenområdet etter en stund. Satt i ett folketomt lokale i mer enn 5 minutter og ventet på å få bestille. Forventer ett helt annet servicenivå så lenge betjeningen ikke har noe å gjøre. Forlot uten å spise så denne vurderingen gis på grunnlag av førsteinntrykk.

1  Takk, Torbjørn H
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Milano slår aldri feil med sin utsøkte pizza, kan varmt anbefales.
Maten kommer raskt til bordet etter bestilling.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 172joakims

Reisende som så på Milano Pizza kebab, så også på

Sortland, Nordland

Har du vært i Milano Pizza kebab? Del dine erfaringer!