“Sen middag..”
Anmeldelse av Nordlys

Nordlys
Vurdert som nr. 7 av 13 Restauranter i Sortland
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Pizzaen var veldig god, med en kjempegod hvitløkdressing. Plankstek ok. Brus på flaske
Helt greitt sted.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Jorunn K

Anmeldt 6. mars 2020

En helt ok restaurant der de serverer det meste. Det meste går i pizza, kebab og biff.

Store porsjoner for en billig penge.

Dato for besøk: september 2019
Takk, pe1992
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

God mat og STORE porsjoner. Hyggelig betjening (svensktalende og norskforstående) og god atmosfære. Noe for enhver smak. :)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, lockjak
Anmeldt 21. desember 2019 via mobile enheter

Hyggelig lite lokale, veldig smakfull pizza med perfekt sprø bunn og stooor i størrelse. Vennlig personale. Vi kommer gjerne igjen neste gang vi besøker Sortland.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 326yngvel
Anmeldt 11. september 2018

Bodde på Sortland i en uke, og besøkte dette stedet hver dag. Meget hyggelig betjening, supergod mat til en rimelig pris. Flott og renslig sted. Anbefaler dette stedet til alle besøkende på Sortland

Takk, tgrunnfo

Reisende som så på Nordlys, så også på

Sortland, Nordland

Har du vært i Nordlys? Del dine erfaringer!