“Deilig pizza”
Anmeldelse av Nordlys

Nordlys
Vurdert som nr. 4 av 15 Restauranter i Sortland
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Deilig pizza. Litt stille der men. Hurtig servering samt hyggelig servitør og veldig smakfullt.anbefaler gjerne denne

1  Takk, Shebbas

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Ganske standard pizza-kvalitet. Rause porsjoner. God plass i garderoben og bra toalett-fasiliteter. Hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 890sverres
Anmeldt 3. juni 2021

Grei mat, selv om betjeningen ikke så helt fornøyd ut.
Gode, store porsjoner. Variert meny.
Det ble pizza og biff på oss.
Har en solrik uteplass/serveringsplass.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Svein G
Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

Dårlig service, og sur kelner. Holdt heller ikke 1m avstand.. Ble dultet borti når vi skulle gå. Maten var kald og seig, så det er siste gang jeg spiser her.

Dato for besøk: april 2021
Takk, D1359XCmartind
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Pizzaen var veldig god, med en kjempegod hvitløkdressing. Plankstek ok. Brus på flaske
Helt greitt sted.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Jorunn K

Reisende som så på Nordlys, så også på

Sortland, Nordland

Har du vært i Nordlys? Del dine erfaringer!