“Pizza.”
Anmeldelse av Nordlys

Nordlys
Vurdert som nr. 4 av 15 Restauranter i Sortland
Anmeldt 13. september 2021

Var innom for en pizza. Trivelig lokale. Sentralt. God pizza. Rask servering. Men - alt hadde vært bedre med et smil, et lite ymt om at gjesten var velkommen på stedet. Så her blir det en dårlig karakter, den kunne ha vært så mye bedre. Så, om du vil føle deg velkommen, styr unna. Er du sulten, og gir blaffen i de ansattes vesen - velbekomme.

Takk, mortencola

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Deilig pizza. Litt stille der men. Hurtig servering samt hyggelig servitør og veldig smakfullt.anbefaler gjerne denne

1  Takk, Shebbas
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Ganske standard pizza-kvalitet. Rause porsjoner. God plass i garderoben og bra toalett-fasiliteter. Hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 890sverres
Anmeldt 3. juni 2021

Grei mat, selv om betjeningen ikke så helt fornøyd ut.
Gode, store porsjoner. Variert meny.
Det ble pizza og biff på oss.
Har en solrik uteplass/serveringsplass.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Svein G
Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

Dårlig service, og sur kelner. Holdt heller ikke 1m avstand.. Ble dultet borti når vi skulle gå. Maten var kald og seig, så det er siste gang jeg spiser her.

Dato for besøk: april 2021
Takk, D1359XCmartind

Reisende som så på Nordlys, så også på

Sortland, Nordland

Har du vært i Nordlys? Del dine erfaringer!