“Går ikke hit igjen. ”
Anmeldelse av Nordlys

Nordlys
Vurdert som nr. 4 av 15 Restauranter i Sortland
Anmeldt 5. oktober 2021 via mobile enheter

Andre dårlige opplevelse på rad. Blir ikke å gå hit igjen.
Bestilte to store pizzaer, de belastet meg etterpå 30 kr for en doggybag for det vi ikke klarte å spise opp, og 30 kr for hvitløksdressing som vi fikk til maten. Dette er noe såvidt meg bekjent noe andre pizzarestauranter gir for servicen sin del.
Sist besøk fikk vi ihjelstekt og banket black and white med slett tilbehør til.
De som jobber der begynte å krangle og diskutere med meg og moren min når vi og to til ikke synes maten var god.
Sure ansatte begge ganger.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, Sissni

Anmeldt 13. september 2021

Var innom for en pizza. Trivelig lokale. Sentralt. God pizza. Rask servering. Men - alt hadde vært bedre med et smil, et lite ymt om at gjesten var velkommen på stedet. Så her blir det en dårlig karakter, den kunne ha vært så mye bedre. Så, om du vil føle deg velkommen, styr unna. Er du sulten, og gir blaffen i de ansattes vesen - velbekomme.

Takk, mortencola
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Deilig pizza. Litt stille der men. Hurtig servering samt hyggelig servitør og veldig smakfullt.anbefaler gjerne denne

1  Takk, Shebbas
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Ganske standard pizza-kvalitet. Rause porsjoner. God plass i garderoben og bra toalett-fasiliteter. Hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 890sverres
Anmeldt 3. juni 2021

Grei mat, selv om betjeningen ikke så helt fornøyd ut.
Gode, store porsjoner. Variert meny.
Det ble pizza og biff på oss.
Har en solrik uteplass/serveringsplass.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Svein G

Reisende som så på Nordlys, så også på

Sortland, Nordland

Har du vært i Nordlys? Del dine erfaringer!