Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Bra hotell, flott rom. Meget god service både i resepsjonen og i restauranten. Flott bad, og svært god standar. Iallfall i 3 etasje. Super beliggenhet, midt i Sortland sentrum.
Det eneste minuset var at det regnet den dagen vi var der, men slik er det. Ingen rår med været.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, ToneL20
Anmeldt 30. juli 2018

Vi har bodd på Sortland hotell flere ganger og har stort sett vært godt fornøyd. I år har tilbudet løfta seg pga. at maten er blitt bedre. Både frokosten og særlig restauranten har løfta seg siden i fjor. Middagen var utsøkt og et høydepunkt :) Personalet er alltid hyggelige og vi har vært heldige å få bo i den renoverte delen der rommene er av god størrelse og har alt vi trenger. Anbefales - og vi kommer tilbake :)

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Lisbet R
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Ikke imponert over rommet. Veldig lite bad og dusj. Og rommet var ikke av den renoverte delen. Heller ikke mulig å få ha rommet lengre en til utsjekk kø 12.00.
Grei frokost og gratis parkering.
Sentralt i Sortland.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Persteinskog
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Har bodd flere ganger på hotellet som har blitt mye oppgradert de siste årene. Rommene er Ok i størrelse slik at du har plass til koffert på gulvet. Bra frokost, ikke overdådig, men velfylt frokostbord. Spiste middag i hotellets lille restaurant, lite, bra og variert meny. Velsmakende og fint utseende på maten, litt treg servering og manglende oppfølging får skyldes på at servitøren var alene.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Frank R
Anmeldt 28. april 2018

I sentrum. Kun hyggelige serviceminded i resepsjonen. Nytt tilbygg. Har nå prøvd rommene her et par ganger. Vesentlig bedre enn i eldre fløyer. Her slipper en å høre på naboens prat..savner kjøleskap på rommet. Få TV-kanaler. Frokosten er heller enkel..

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Lars162