Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Jeg har bodd på Sortland hotell både i august og oktober 2018. Jeg bodde i den nye fløyen, og de nye rommene var fine. Bra størrelse på både rom og bad.

Hyggelig betjening i resepsjonen, og fin frokost.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, hoha2014
Anmeldt 16. september 2018

Greit hotell. Gode fasiliteter på møte rom. Ikke nødvendig å ha plasbeger pakket i plast på rom og bad. Boknafisken og burger fra restauranter var bra. Prøv lokalt øl om de har eks lofot pils. God frokost men også her savnes mulighet til å få en espresso. Verdt en tur rundt i den blå by

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Bjørn-Arild S
Anmeldt 11. september 2018

Har bodd her mange ganger, og stort sett fornøyd. Maten i år var helt topp. Gode senger. Stort fint rom i 3.etasje. Selv om dette vendte ut mot gata var det lite støy å høre. Tror ikke dette rommet har vært rengjort på ganske lang tid, noe som var skuffende. Noe dårlig renhold under vårt opphold, bare håndklær ble byttet hver dag, noe som kanskje ikke er helt nødvendig. Det er kun dette som trekker ned, ellers helt topp.

Romtips: Meget godt lydisolert, så det spiller ingen rolle hvilket rom man får, etter vår mening.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, tgrunnfo
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Bra hotell, flott rom. Meget god service både i resepsjonen og i restauranten. Flott bad, og svært god standar. Iallfall i 3 etasje. Super beliggenhet, midt i Sortland sentrum.
Det eneste minuset var at det regnet den dagen vi var der, men slik er det. Ingen rår med været.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, ToneL20
Anmeldt 30. juli 2018

Vi har bodd på Sortland hotell flere ganger og har stort sett vært godt fornøyd. I år har tilbudet løfta seg pga. at maten er blitt bedre. Både frokosten og særlig restauranten har løfta seg siden i fjor. Middagen var utsøkt og et høydepunkt :) Personalet er alltid hyggelige og vi har vært heldige å få bo i den renoverte delen der rommene er av god størrelse og har alt vi trenger. Anbefales - og vi kommer tilbake :)

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner