Booking.comUSD 120
eDreamsUSD 120
Orbitz.comUSD 121
Anmeldt 9. mai 2019

Sortland Hotell kaller seg kulturhotell, med fokus på litteratur og billedkunst. Juniorsuitene er ikke mye dyrere enn vanlige rom, og gir mye for pengene: God plass med skikkelig sofa og lenestol, god seng og romslig arbeidsplass. Ved nærmere ettersyn ser man at det er en stund siden oppussingen, og renholdet var også litt slurvete, men ikke verre enn at man lever med det. Hyggelig restaurant i biblioteket, og en ryddig og behagelig frokostsal med mange ulike sittegrupper. Ikke den mest overdådige frokostbuffeten, men alt du trenger. Pluss for ferdig oppskåret vanlig brød!

Romtips: Juniorsuite er bare 2-3 hundrelapper dyrere enn vanlig rom og vel verdt pengene.
Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Gunnarpensum
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Har overnattet på Sortland hotell ved flere anledninger i forbindelse med jobbreiser. Måtte ved en anledning bytte rom, da det var veldig mye lyd fra gata utenfor, og noe på taket som slo i vinden sånn at jeg slet med å sove. Ganske lytt mellom rommene. Personalet i resepsjonen er hyggelige, men noen av de som jobber på kjøkkenet opplever jeg som sure. En av dem svarte meg frekt da jeg påpekte at jeg ikke fant tevann ved frokosten. Ellers har frokosten godt utvalg og smakfull mat. Restauranten på hotellet har jeg aldri prøvd da jeg synes prisene var litt stive.

Takk, snipa
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Jeg har bodd på Sortland hotell både i august og oktober 2018. Jeg bodde i den nye fløyen, og de nye rommene var fine. Bra størrelse på både rom og bad.

Hyggelig betjening i resepsjonen, og fin frokost.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, hoha2014
Anmeldt 16. september 2018

Greit hotell. Gode fasiliteter på møte rom. Ikke nødvendig å ha plasbeger pakket i plast på rom og bad. Boknafisken og burger fra restauranter var bra. Prøv lokalt øl om de har eks lofot pils. God frokost men også her savnes mulighet til å få en espresso. Verdt en tur rundt i den blå by

Takk, Bjørn-Arild S
Anmeldt 11. september 2018

Har bodd her mange ganger, og stort sett fornøyd. Maten i år var helt topp. Gode senger. Stort fint rom i 3.etasje. Selv om dette vendte ut mot gata var det lite støy å høre. Tror ikke dette rommet har vært rengjort på ganske lang tid, noe som var skuffende. Noe dårlig renhold under vårt opphold, bare håndklær ble byttet hver dag, noe som kanskje ikke er helt nødvendig. Det er kun dette som trekker ned, ellers helt topp.

Romtips: Meget godt lydisolert, så det spiller ingen rolle hvilket rom man får, etter vår mening.
Takk, tgrunnfo