Gratis avbestilling frem til 25.09.21
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
Priceline
Agoda.comUSD 150
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fikk rom med kjæledyr på kort varsel. Rent rom, super service. Gratis parkering. Mye spennende kunst/ litteratur på hotellet, og restauranten er verdt et besøk på kvelden. Flott å drikke en kopp kaffe i Saabyes bibliotek på dagtid. Anbefales!

Takk, ask_luj
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Tok en liten miniferie til Sortland og bodde her ei natt. 2 voksne og 2 barn på et superiorrom. Fikk to barnesenger uten ekstra kostnad. Begge barna fikk velkomstgave ved ankomst, og de hadde gjort om ett av møterommene til lekerom for sommeren. Helt supert!

Nyoppusset og flott rom. Gratis parkering. God frokost - også for en glutenallergiker og for barna. Alt i alt et flott opphold :)

Takk, LofotenNorge
Anmeldt 19. juli 2020

En utrolig god atmosfære og profesjonelt og behagelig i alle ledd. Anbefaler absolutt et opphold på Sortland hotell. Flotte rom, god frokost og en veldig bra restaurant. Gratis parkering. Her finnes det ingenting å trekke for.

1  Takk, BirgitBr
Anmeldt 7. januar 2020 via mobile enheter

Hyggelig og imøtekommende betjening, fantastisk seng. Rommet var stort og trivelig. Minuset er at det kun var kaldmat til frokost. Ingen egg og bacon og det trekker ned for mitt vedkommende.
Utover det så er dette et supert sted å bo. Nært sentrum og det som er av uteliv.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Toreinar2015
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

På tur i nord norge, ble det 3 dager opphold på Sortland Hotell. Hotellet ligger sentralt i byen, vi ble motatt av en vennlig resepsjonist, som innlosjerte oss i rom i en ny fløy av hotellet. Rommet var rent og pent, men hadde ikke vannkoker, det var ikke noe stort problem, da kaffen alltid var tilgjengelig i resepsjonen. 3 gode dager i Sortland.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, EgilHar