Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Tok en liten spontan ferietur til Vesterålen, med Sortland Hotell som base. Jeg hadde ikke vært der siden de bygde en ny fløy med rom, så jeg booket et superior room. Rommet var stort og lekkert, med romslig og fint bad. Deilig seng! Rent og pent overalt. Hvis det var én liten ting jeg skulle ønsket meg, var det muligheten for å lage kaffe på rommet. Men ikke noe stort problem, siden det er kaffe tilgjengelig i resepsjonen døgnet rundt.

Ypperlig service overalt på hotellet, fra resepsjonen til restauranten. God frokost, med bl.a egg og bacon. Anbefaler også å spise middag her, da maten er meget god. Boknafisk og pizza kan iallefall anbefales på det varmeste!

Siden sist jeg var her, har hotellet også fått en lun og koselig bakgård. Her var det koselig å sitte med en kaffekopp, men også veldig fint å spise middag her når været var så strålende.
Et opphold på dette hotellet kan absolutt anbefales!

Reisetype: Reiste alene
Takk, MiaMJ74
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fikk rom med kjæledyr på kort varsel. Rent rom, super service. Gratis parkering. Mye spennende kunst/ litteratur på hotellet, og restauranten er verdt et besøk på kvelden. Flott å drikke en kopp kaffe i Saabyes bibliotek på dagtid. Anbefales!

Takk, ask_luj
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Tok en liten miniferie til Sortland og bodde her ei natt. 2 voksne og 2 barn på et superiorrom. Fikk to barnesenger uten ekstra kostnad. Begge barna fikk velkomstgave ved ankomst, og de hadde gjort om ett av møterommene til lekerom for sommeren. Helt supert!

Nyoppusset og flott rom. Gratis parkering. God frokost - også for en glutenallergiker og for barna. Alt i alt et flott opphold :)

Takk, LofotenNorge
Anmeldt 19. juli 2020

En utrolig god atmosfære og profesjonelt og behagelig i alle ledd. Anbefaler absolutt et opphold på Sortland hotell. Flotte rom, god frokost og en veldig bra restaurant. Gratis parkering. Her finnes det ingenting å trekke for.

1  Takk, BirgitBr
Anmeldt 7. januar 2020 via mobile enheter

Hyggelig og imøtekommende betjening, fantastisk seng. Rommet var stort og trivelig. Minuset er at det kun var kaldmat til frokost. Ingen egg og bacon og det trekker ned for mitt vedkommende.
Utover det så er dette et supert sted å bo. Nært sentrum og det som er av uteliv.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Toreinar2015