Booking.comUSD 119
Orbitz.comUSD 119
TripadvisorUSD 119
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig koselig hotell, ble tatt godt imot av resepsjonisten ved innsjekk. Maten var nydelig, mye godt kjøtt. Rommene i den nye fløyen er verdt oppgraderingen på noen hundre kroner. Kommer definitivt tilbake neste sommar

Takk, knuts918
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Rommet vi fikk var fullt av støv, tiss i do og hår i dusjen. Ba om å få bytte rom, det fikk vi, men måtte ringe på klokka i resepsjonen 2-3 ganger før det kom noen. Da han endelig kom hadde han med seg øl i hånda og drakk av den. Kjipt å anmelde et hotell så dårlig, men når resepsjonisten drikker på jobb og tar som den største selvfølgelig at det «bare er å bytte rom» i stedet for å beklage hvor skitten det var, blir det veldig feil i mine øyne og noe som absolutt må deles.

Romtips: Ikke book dere inn her, med mindre dere oppgraderer til superiorrom.
Takk, Odyssey13294725891
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi var egentlig booket inn på Strand hotell, men på grunn av at rommet vi fikk tildelt ikke var utflyttet fikk vi rom her i stedet. Fine rom og fin utsikt ( ihvertfall hadde vårt utsikt mot havet). Servicevennlig betjening som ordnet raskt opp i tullet med ikke klargjort rom.

1  Takk, John_Moen
Anmeldt 6. mars 2021 via mobile enheter

Det er bestandig en fryd og komme til Sortland hotell. Meget trivelig personale og de nye rommene er delikate. Jeg spiste ishavsrøye i restauranten og det er lenge siden jeg spiste noe så godt ! Elisabeth og Martin gav oss en kjempefin kveld.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, Hildekarin
Anmeldt 29. august 2020

Sentral beliggenhet, fri og enkel parkering, trivelig bibliotek/ bar og god mat. Rommet fungerte som arbeidsplass med brukbart internett og arbeidsbord. . Boknafisk med Lofoten pils anbefales. Pass på å få rom med utsikt mot storgata.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, SteinLorentz