“Nydelig mat”

Sortland Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Sortland
Kjøkken: Europeisk, Norsk
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Spiste middag sammen med storfamilien. Trivelig atmosfære og hyggelig betjening. Jeg spiste ytrefilet av okse. Biffen var perfekt stekt. Maten var delikat tilberedt og smakte fortreffelig

Takk, michals395

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Nydelig lunch buffet med kollega :) God mat og god service i trivelige lokaler. Til uka bestiller vi viltgryte m/ potetmos og grønnsaker til personalmøte i FDVhuset. Vi gleder oss :)

Takk, eirikjohanssen
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Bestilte 5 forskjellige retter, fisken smakte harskt, ytrefilet av rein smakte stekt fisk og indrefilet lam var ikke lam, men storfe. Grønnsaker ble ikke servert, kun en kjøttbit med saus, ikke i hht menyen vi bestilte etter. Alle bord i restauranten var besatt og når vi var på tur ut overhørte jeg en samtale hvor kelneren beklager over for en annen gjest: bare et bord har vært fornøyd med maten i kveld, alle andre har klaget. Dette var helt grusomt, vi måtte til og med betale for det vi hadde bestilt. Dette er ikke en restaurant drevet som den skal! Mattilsynet MÅ tilkalles snarest.

Dato for besøk: august 2018
Takk, KKKobberstd
Harald J, Daglig leder på Sortland Mat & Vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Vi beklager på det sterkeste det dere opplevde denne kvelden. Kjøkkenet sviktet på flere punkter og hadde problemer med å hente seg inn. Det skal selvfølgelig ikke være sånn og vi håper dere kan gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

tapas buffet! ok utvalg, men kunne absolutt vært mere dreis på buffeten, litt dårlig merket og enkelte varmretter var kalde. men alt i alt god mat og buffeten har alltid vært en hit for oss.
men servicen skuffet denne gang og vi følte ikke at det var slik det skal være, vi måtte hele tiden selv be om vin og drikke til maten og ingen tilbydde oss påfyll, det måtte vi be om selv..
ekstra pluss til kjøkkenet som laget egen dessert til oss. vi kommer tilbake og satser på succes da

Dato for besøk: august 2018
Takk, 237terjel
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Blir hyggelig tatt imot, flotte lokaler.
Maten er midt på treet, ikke det man forventer i denne prisklassen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 172joakims

Reisende som så på Sortland Mat & Vinhus, så også på

Sortland, Nordland

Har du vært i Sortland Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!