“Middelmådig”

Sortland Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 15 Restauranter i Sortland
Kjøkken: Europeisk, Norsk
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Var her med hele reisefølget siste dag før vi reiste sørover. De fleste bestilte husets burger som var god. Jeg spiste ytrefilet med hasselbackpoteter, wokede grønnsaker og peppersaus. Det var litt under par dessverre. Kjøttet var fint stekt, men hasselbackpotetene var ujevnt stekt. Noen av potetene var fremdeles rå innvendig mens andre var svidd, nærmes forkullet og uspiselige. Syns det var rart at de ble sendt fra kjøkkenet i det hele tatt. Wokede grønnsaker er også et litt merkelig valg av tilbehør til biff og poteter. Peppersausen var tam og vannete. Hvis du skal spise her, hold deg til burger og pommes frites. Kvaliteten står ikke i stil til prisene på de mer «avanserte» rettene på menyen. Det er synd, for Sortland kunne trengt en skikkelig god restaurant. Her er det potensiale, men standardene må heves, man må ha øye for detaljer og legge det lille ekstra i rettene.

Takk, adrianw875

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 6 stykker. 2 familier. Bestilte Tapas var fornøyd. Hamburgere som var gode. Biff som var helt perfekt. Blid, serviceinnstilt og hyggelig betjening. Kan anbefales.

Takk, Happiness53731703785
Sortland Mat og Vinhus, Eier på Sortland Mat & Vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

En hyggelig og ikke for stor spiseplass med trivelig betjening og god service. Maten var nydelig og kan virkelig anbefales. Vi var begge gode og mette da vi dro herfra. Anbefales.

Takk, gretehaagensen_

Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 26. mai 2021 via mobile enheter

Kjempeflott restaurant med god atmosfære! Spiste veldig god tapas med et-par positive og spennende vrier, og nydelig (hjemmelaget) brunost-is. På toppen ble det en irish cofee akkurat som en irish bør være, som understreket at kjøkkensjef (og eier) kan faget sitt! Håper også å få prøvd det stilige lunchkonseptet deres som ligger i naborom.

Dato for besøk: april 2021
Takk, ag000
Sortland Mat og Vinhus, Eier på Sortland Mat & Vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 29. juli 2020

Maten vi bestilte ble servert til et annet bord slik at vi måtte vente 1 time på maten vår!
Klippfisken vi fikk servert var tørr og stekt på altfor høy varme den var umulig å dele med kniv, måtte skrape av kjøttet. 1 spiseskje bacon er 3 spiseskjeer for lite for en rett som dette. Rettene er overpriset og stedet er egentlig en Kafeteria og prisene burde være i henhold til det.

Takk, Vestlendingene

Reisende som så på Sortland Mat & Vinhus, så også på

Sortland, Nordland

Har du vært i Sortland Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!