“Hyggelig liten restaurant med hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Restaurante Ci Vediamo

Restaurante Ci Vediamo
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 19. februar 2017

Denne restauranten er ikke lett og oppdage. En heller anonym fasade gjør at den er lett og overse.
God pizza og pastaretter. Vi spiste der tre ganger og ved siste besøk var vi uheldige med at det var et stort følge som gjorde at betjeningen hadde litt for mye og gjøre. Med følge at det tok litt for lang tid før vår mat kom på bordet.
En av oss var uheldig med en litt dårlig okse indrefillet. Dette ble straks ordnet opp i og vi fikk alle sammen kaffe,brandy og dessert på huset.
Alt i alt en bra opplevelse.

Dato for besøk: februar 2017

Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

Dato for besøk: april 2018

Reisende som så på Restaurante Ci Vediamo, så også på

Sierra Nevada, Sierra Nevada National Park
Sierra Nevada National Park, Granada (provins)

Sierra Nevada, Sierra Nevada National Park
Guejar Sierra, Granada (provins)

Har du vært i Restaurante Ci Vediamo? Del dine erfaringer!