“Meget god BBQ restaurant”
Anmeldelse av Bar BBQ Fuego - Urban

Bar BBQ Fuego - Urban
Vurdert som nr. 21 av 465 Restauranter i Denia
Anmeldt 16. desember 2018

Anbefalt restauranten fra hotellet. Fin beliggenhet ved kaien. Koselig betjening og meget god mat. Utmerket in, alt til en rimelig pris.

1  Takk, Ole1204
INDCREATIVE, socialmedia på Bar BBQ Fuego - Urban, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Vi setter pris på anbefalingen fra hotellet, og vi håper at når du kommer tilbake besøker du oss igjen!

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Det var ekstremt god burger og spare rips men servicen var ikke så bra de var veldig stresset og vi prøvde å bestille bord men de ville ikke det.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 886cococ
INDCREATIVE, socialmedia på Bar BBQ Fuego - Urban, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2018

Beklager hvis det tok litt tid å delta på dem, er det datoer og tider som er noe komplisert. Vi var glad for at de endelig kunne nyte med oss.
Vi ses snart

Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Fuego er en restaurant med god atmosfære og herlig burger. De hadde brukt litt høy varme på grillen og dermed fikk stekehinnen en litt svidd smak, men ellers veldig bra.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, MorganLillegard
Anmeldt 7. februar 2018 via mobile enheter

Bare innom for en øl denne gangen, men vi kommer tilbake for mat. Veldig hyggelig sted med hyggelig betjening!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, epleblomst
Anmeldt 25. november 2017 via mobile enheter

Deilig pato salat med mye god serrano skinke. Stor porsjon er et godt kveldsmåltidet. Det samme gjelder cabre salaten. Vakkert lagt opp og svært god!

Dato for besøk: november 2017
Takk, epleblomst

Reisende som så på Bar BBQ Fuego - Urban, så også på

Har du vært i Bar BBQ Fuego - Urban? Del dine erfaringer!