“en av favorittene i Denia ”
Anmeldelse av Bar BBQ Fuego - Urban

Bar BBQ Fuego - Urban
Vurdert som nr. 20 av 465 Restauranter i Denia
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

vi kommer stadig tilbake hit . Alt på menyen er er velsmakende , fra frokoster til middager . Den grillede kyllingen er en favoritt . Hyggelig og effektiv betjening

Takk, hilde_se2000

Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Grei restaurant både mht maten, prisene og servicen. Vi spiste hamburger og den var god og det var mye mat for pengene. Rask servering. Kan sitte ute eller inne. Kunne kanskje vært litt mer miljø. Stedet kan anbefales.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, knvat
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Alltid like vellykket å spise her . Kyllingen er et must hver gang vi kommer til Denia . Frokost menyen er også deilig . Vi ender oftest opp med fransk , som er omelett og toast. Hyggelig betjening er det også

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, hilde_se2000
INDCREATIVE, social media på Bar BBQ Fuego - Urban, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2019

Thank you for such a good comment, we try to make this a place for him to fully enjoy music, food, drink, warmth and good company, the perfect combination.
We hope to see you soon.

Thank you

Anmeldt 7. mai 2019 via mobile enheter

Vi var på den nyåpnede restauranten på Marinaen i Denia . Den er en god del større enn den inne i byen , og bar litt preg av urutinert betjening . Men alle var meget hyggelige , og maten holder samme gode kvalitet . Skjønt garpachioen kan en med hell styre unna . Den smakte ingenting ! Men tunfisken var perfekt og den grillede kyllingen var like god som alltid. Med litt mer rutine på kelnerene blir det perfekt her også

Dato for besøk: mai 2019
Takk, hilde_se2000
INDCREATIVE, socialmedia på Bar BBQ Fuego - Urban, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2019

Hvor bra de har besøkt vår plass og det beste de tenker på å gå tilbake !! hilsen

Anmeldt 16. desember 2018

Anbefalt restauranten fra hotellet. Fin beliggenhet ved kaien. Koselig betjening og meget god mat. Utmerket in, alt til en rimelig pris.

1  Takk, Ole1204
INDCREATIVE, socialmedia på Bar BBQ Fuego - Urban, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Vi setter pris på anbefalingen fra hotellet, og vi håper at når du kommer tilbake besøker du oss igjen!

Reisende som så på Bar BBQ Fuego - Urban, så også på

Har du vært i Bar BBQ Fuego - Urban? Del dine erfaringer!