Liv U
Tangvall, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 26. juni 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: juni 2023
Pegasos Resort, Müşteri Hizmetleri / Ön BüroAqi Pegasos Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. juni 2023
Dear Guest,

Thank you for choosing the Pegasos Resort for your holiday and also many thanks for this nice review, we are glad that you spent your holiday with us!

We are happy that the magical atmosphere conquered you and that you were able to enjoy the pleasures of the holiday, pampered by the comforts of our structure.

We are happy that our cuisine has fulfilled all the gastronomic expectations and that the stunning landscapes have kidnapped your heart.

We want our guests to remember us with a beautiful smile and know that you would like to come back and visit one more time, it is for us a great success!

So we hope it will be soon a new opportunity to meet again and meantime, we are sending you our dearest regards from Turkey!
Best wishes and kind regards,
TTH Pegasos Resort Managemet.
  • Booking.com
  • StayForLong
1.4 km fra Aqi Pegasos Resort Hotel
Se flere hoteller i Avsallar
Anmeldt 31. juli 2022 via mobile enheter

Vi hadde rom med havutsikt.

Det glemte å rengjøre rommet (i tillegg til den ene dagen de ikke skulle rengjøre for å spare miljøet). Da vi ringte å ba om renhold ble senger reiet opp og nye håndklær lagt inn men ikke noe vasking.

Ellers var rommet greit, vi hadde familiesuite.

På stranden ble vi forsøkt fjernet fra comfort-området (selv med comfort armbånd), men etter en diskusjon med beach-boy ga han seg.

Renhold utvendig er helt supert. Det er fullstendig strøken på stranden, på gangveier og ved bassenget. Det må være det beste vi har sett.

Vi bli oppmerksom på at ansatte reserverte solsenger for besøkende mot betaling - det virker litt lite fair.

Stranden er fantastisk!

Vi hadde problemer med kommunikasjon på vårt opphold, det virker som engelskkunnskaper er mangelfulle.

Forventet ikke så mye, men at de som jobber på hotellet hadde litt engelskkunnskap hadde forhindret en del misforståelser.

Løsningen med veksling av badehåndklær mot kort på kveld, og så veksling tilbake neste morgen var litt for tungvindt.

Maten er sikkert bra, men traff ikke vårt reisefølge så bra.

Alt i alt - helt OK hotell.

Romtips: Unngå rom uten havutsikt (utsikt mot motorvei).
Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, 756andrer
Pegasos Resort, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Aqi Pegasos Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2023

Dear Guest,

First of all, we would like to thank you for sharing your precious opinions with us about our hotel.
We are happy to hear that you liked our environment policy, food and our staff this are very important points for us.

We regret that your stay didn’t pass the way you imagined it.
Within the structure of Pegasos Resort Hotel, our main target is to assure the guest satisfaction completely.

We would like to notice you that we've taken into consideration all of your impressions you shared.
Many thanks again for sparing time by evaluating our hotel.
With the wishes of welcoming you again and providing you better vacation memories.

With kind regards,
Pegasos Resort Hotel Management.

Anmeldt 5. juli 2022 via mobile enheter

Fantastisk allinclusive ferie med min mann. Dette er vår andre gang vi er der, og vi vil returnere igjen. 😃
For en service, takk til resepsjonistene Mahmud og Muhammed, utrolig god mat og underholdning. Kort vei til Strand, og deilig vann. Fine hotellrom og renslig. Anbefaler alle spesielt familier, par :)

Dato for oppholdet: juni 2022
1  Takk, keted2019
Pegasos Royal, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Aqi Pegasos Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2022

Liebe Pegasos Gast,

Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte über Ihren Aufenthalt bei uns im Pegasos Resort Hotel.
Es freut uns außerordentlich, dass Sie eine schöne Zeit bei uns verbracht haben und dass Ihnen unsere Services gefallen haben.
Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns zu begrüßen.

Mit freundlichen Grüßen,
TTHT Pegasos Resort Management.

Anmeldt 4. juli 2022 via mobile enheter

Dette hotellet kan jeg trygt anbefale om du ønsker en avslappende all inclusive ferie. Vi har vært på flere all inclusive hotell tidligere og ingen kan måle seg med dette. Her får du 3 hotell i ett (tilgang til både Pegasos Royal og Pegasos Club) Maten var nydelig, mye å velge mellom, egen barnebuffet og en service som var helt fantastisk. Underholdning hver kveld og vi kunne velge mellom 3 ulike show, da de har et amfi per hotell som tilbyr show. i tillegg var det minidisco for barn og noen kvelder i uken var det også livemusikk, og karaokekvelder hadde de også. Hotellet har eget utendørs disco for voksene med egen DJ. Her er det ingen tvil om at de har lagt til rette for en perfekt ferie. Stranden er den beste du kan finne i nærheten av Alanya, langgrunt med finkornet sand, ingen stein, ingen tang

Vi er en familie på 4 og hadde det helt supert! Vi hadde stort rom med to bad og en nydelig utsikt. Barna var også med på ungdomsklubben som resulterte i mange gode vennskap som mest trolig vil vare etter ferien også.

Takk til alle ansatte på Pegasos Resort for å ha gitt oss en minnerik ferie som vi vil ha med oss i hjertet.

Romtips: Reiser du hit med en større gruppe anbefaler jeg å kontakte personalet i restauranten, de ordner gledelig bord for dere om dere ber om det
Dato for oppholdet: juli 2022
1  Takk, katrinem152

Dear Guest,

Thank you very much for the evaluation and compliments placed on Trip Advisor.
We are happy to find out about your satisfaction in regard of the visit at our hotel.

It would be our pleasure to welcome you again at any other occasion.

Best Regards,
TTHT Pegasos Resort Team.

Anmeldt 22. august 2019

Ypperlig service og god og variert mat! Absolutt verdt ett besøk! Koselig sted med super strand og flott bassengområde. Masse aktiviteter for ungene og mange basseng og vannsklier. Rent og pent. En av de beste underholdningsshowene vi har sett! Spesielt tryllekunstneren falt i smak! Tak for du nazar og gokhan

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Sigrid Ø
TTHT-Pegasos, Public Relations Manager på Aqi Pegasos Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2019

Best Sigrid Ø,
Thank you very much for the evaluation and compliments placed on Trip Advisor.
It would be our pleasure to welcome you again at any other occasion.
With kind regards
Pegasos Resort Hotel management

Anmeldt 31. juli 2019

Eldre hotell. Lite matutvalg, men utrolig bra kelner Kubilay. Chill Out club for ungdommer er mine gutter godt fornøyd med. Anbefaler alle damer å ikke velge mannlig person ved Tyrkisk hamam... Bra wipe out, men dårlig utvalg av sklier for større barn. Rent og mye personal som følger opp over hele området. Dyrt Internett 60 euro for 2 uker.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Nina O
TTHT-Pegasos, Public Relations Manager på Aqi Pegasos Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Уважаемaя Nina O,
В первую очередь, хотим поблагодарить Bас за то, что Bы уделили время и поделились своими впечатлениями относительно вашего недавнего отдыха. Нам очень приятно узнать о том, что вы остались довольны пребыванием в нашем отеле и по достоинству оценили качество предоставляемых нами услуг. Мы с нетерпением будем ждать того момента, когда снова сможем принять вас в числе наших дорогих гостей !

С уважением,